|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Banned
|
![]() Citaat:
Daar zijn je ouders voor, om je te helpen met liefdeskwesties. Ook om je voor te lichten over sex op een uiterst gênante manier. ![]() Maar voornamelijk om je te helpen. Dus waarom zou je d'r niet mee naar je ouders gaan? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Verliefd
|
![]() Citaat:
![]() de een blijft maar irritante vragen stellen en de ander...daar willik niet eens over beginnen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banned
|
![]() Citaat:
Eerst informatie inwinnen voordat ze je kunnen helpen. Dat is met alles. Maar ik blijf ervoor dat je gewoon naar je ouders moet gaan voor hulp. Die weten het toch het beste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Super Lid
|
![]()
Lang niet bij iedereen hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gek als een geit. =]
|
![]()
![]() |
#6 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banned
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Verliefd
|
![]()
aaw Alsjeblieft geen ruzie
![]() hij bedoelde t goed :S mja mn ouders weten het nu dus ik ben verliefd ![]() maar nu heb ik een boek nodig mischien hebben jullie die? HOE OVERLEEF IK EEN MAAND ZONDER HAAR juist ja... ze is op vakantie ![]() mja iedereen die hierop kan antwoorde zo snel mogelijk a.u.b ^^ want morgen is ze weg.... mja we smsn naar elkaar als ze weg is.. ze gaat naar mexico... LOL mja kzal haaar zoooo missen ![]() zielige ik ![]() owja ik herinner jullie eraan of jullie nog iets weten voor als we uitgaan ![]() khad al gelezen een idee om dingen over elkaar te weten...maar we weten al best veel van elkaar... tja kmoest toch ergens over praten op msn ![]() dus nu heb k dat idee verknalt... stomme ik!! ![]() ![]() ![]() mja...hulp? |
![]() |
![]() |