|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banned
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Verliefd
|
![]()
aaw Alsjeblieft geen ruzie
![]() hij bedoelde t goed :S mja mn ouders weten het nu dus ik ben verliefd ![]() maar nu heb ik een boek nodig mischien hebben jullie die? HOE OVERLEEF IK EEN MAAND ZONDER HAAR juist ja... ze is op vakantie ![]() mja iedereen die hierop kan antwoorde zo snel mogelijk a.u.b ^^ want morgen is ze weg.... mja we smsn naar elkaar als ze weg is.. ze gaat naar mexico... LOL mja kzal haaar zoooo missen ![]() zielige ik ![]() owja ik herinner jullie eraan of jullie nog iets weten voor als we uitgaan ![]() khad al gelezen een idee om dingen over elkaar te weten...maar we weten al best veel van elkaar... tja kmoest toch ergens over praten op msn ![]() dus nu heb k dat idee verknalt... stomme ik!! ![]() ![]() ![]() mja...hulp? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
F0rum God +
|
![]() Citaat:
lees emo gedichten. ow wacht, aan je response te zien heb je dat al gedaan. Stop met grienen en ga wat doen dude! verstand op nul en gaan!
![]() |
![]() |
#6 |
Verliefd
|
![]()
jullie hebben gelijk
![]() ik moet er gewoon voor gaan ![]() en das wat ik nu van plan ben ![]() we zulle wel moeten wachten tot ze terug is van vakantie (22 juli) en in die week of erna zouden we uitgaan... ![]() veel heb k niet te posten; dus tot dan ![]() |
![]() |
![]() |