|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Linn_x
|
![]() Citaat:
Wie segt anderen nouw wat ze vinden of doen?! Jah toch ckrs! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Fail God's Lawyer
|
![]()
Meid, lees je eigen quotes en gebruik je hersens. Jij presenteert alles als feiten.
By the way, je zin loopt niet... Wie is Jah? I smell Breezah! Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Linn_x
|
![]()
Ik zal je is wat vertellen,, het zijn oowk feiten! Lees dat verhaal van dat kind nouw is! Ze is er helemaal ondersteboven van. Daarom hoop ik dat andere meiden die in deze situatie er goed overna denken. Anders is de kans groot dat ze zich achteraf schuldig voelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Fail God's Lawyer
|
![]() Citaat:
Dit verhaal is heel sneu, maar echt niet elke abortus gaat zo. En wacht maar af tot je ooit verkracht wordt en zwanger raakt daardoor. Dan piep je wel anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Linn_x
|
![]()
Dat is héél anders.. dan ist niet je eigen schuld dat je zwanger bent. Als ik verkracht zou zijn zou ik oowk abortus plegen.
En trouwens,, ik zeg niet dat ik sowieso nooit abortus zou plegen,, ik seg dat ik (en iedereen zou dat moeten) er goed overna denken. Want idd,, het is moord. Ze kunnen het wel bewezen hebben maar dat is net zo dom als dat vissen geen pijn zouden hebben als n zo'n haakje achterin hun keel zit. Geloof je het zelf? Die vissen kunnen niet praten hoor,, en een embryo oowk niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Fail God's Lawyer
|
![]()
Aha. Dat heb je niet verteld.
![]() Tuurlijk moet je over na denken. Luister nou eens goed met die domme kutkop van je. Abortus is GEEN moord. MOORD is onwettig. Abortus mag van de wet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Linn_x
|
![]()
Oeehh.. het rechtertje kan er niet meer tegenop.. Rechtertje gaat schelden.. Mag in de rechtzaal oowk niet hoor
![]() Ik ben niet van mening verandert.... |
![]() |
![]() |