|
|||||||
| Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Linn_x
|
W8 maar,, tot het jouw overkomt! Dan hoor ik je wel anders lullen..
En trouwens,, ik ben niet heilig.. maar we hebben het hier wel over een baby!! Dat is oowk gewoon een mens!! Laatst aangepast door Linn_x : 25 February 2009 om 15:56 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Fail God's Lawyer
|
Schat, ik ben niet zo dom dat ik een ongewenst kind verwek.
Besides, het is jou ook niet overkomen. Oh, by the way, dit ging over jouw opdringerige gedrag, schat. Dat jij iets vindt, betekent niet dat anderen dat ook moeten vinden. Moet jij niet weer naar je favoriete kerk je laten naaien door je favo priester? Uiteraard wel met condoom. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Linn_x
|
OMG.. ik geloof niet eens in de kerk, god, jezus, weet ik veel wieee
![]() hoor je jezelf wel? jij geef je mening.. nouw ik oowk! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Fail God's Lawyer
|
Dat zeggen ze allemaal...
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Linn_x
|
ik ga NOOIT naar de kerk.. ik geloof er geen flikker van
![]() En trouwens.. het gaat jouw nixx aan
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Fail God's Lawyer
|
Je gedraagt je wel als een gelovige. Dat is erg genoeg.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Linn_x
|
Omdat ik vind dat het moord is? Ben ik dan een gelovige?
Nouww.. dat is hetzelfde als je zegt dat ik zoowww dom ben, dat ik wil w88 tot ik getrouwd ben voor seks.. Daar ben ik het oowk niet mee eens..! Wrom w88 tot het huwelijk?! Oeehh!! jah dan klink ik niet gelovig hè.. of wel.. Wie heeft hier nouw weinig hersen inhoud!
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Fail God's Lawyer
|
Citaat:
En "Maar het is en blijft moord, oowkal ben je baas over eigen buik. Meid, nu kan je er niet veel meer aan doen, nu heb je er al voor gekozen. Doe dat nooit meer! Of zorg voor betere voorbehoedsmiddelen of hou het kind." Je vertelt anderen precies wat te doen. Niks moord. Ik ben een voorstander van abortus. Jammer dat het recht op abortus jou niet heeft kunnen voorkomen ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Linn_x
|
Citaat:
Wie segt anderen nouw wat ze vinden of doen?! Jah toch ckrs! Als je je eigen mening zo geweldig vind.. heb dan oowk respect voor dat van anderen
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Fail God's Lawyer
|
Meid, lees je eigen quotes en gebruik je hersens. Jij presenteert alles als feiten.
By the way, je zin loopt niet... Wie is Jah? I smell Breezah! Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Linn_x
|
Ik zal je is wat vertellen,, het zijn oowk feiten! Lees dat verhaal van dat kind nouw is! Ze is er helemaal ondersteboven van. Daarom hoop ik dat andere meiden die in deze situatie er goed overna denken. Anders is de kans groot dat ze zich achteraf schuldig voelen.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Fail God's Lawyer
|
Nee meid, we hebben het over een embryo of foetus. En trouwens, JIJ vindt het een mens, ik niet. Dus houd op je kutmening op te dringen.
|
|
|
|