|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
F0rum God +
|
![]()
weerlegger ff smoelwerk dicht nu. *edit: done*
Ik ben het eens met blabla hier, met sommige dingen moet je niet spotten. Het lijkt mij echter sterk dat er klonten baby uit zijn gekomen. Bovendien is zo'n embryo als je aborteert nog superklein. Een manier om het te verwerken.. tja.. Ik denk niet dat wij daar de aangewezen personen voor zijn. Dit klinkt je waarschijnlijk als slappe hap in de oren, maar veel praten ( en huilen ) werkt. En voor zover ik weet is dat de enige manier. Maar boven alles heeft het tijd nodig. veel tijd.
The GOD OF FAIL is here! The FAIL God now officially has 429 worshippers. Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free! Laatst aangepast door blabla1993 : 9 February 2009 om 06:10 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Of we gaan gewoon niet hierop reageren als je het niet weet. Dit onderwerp is denk ik iets 'te' voor forum gebruikers. Dit soort zaken kan je beter aan een psycholoog overlaten en de lichamelijke gevolgen aan het ziekenhuis/huisarts.
Quote: TD, ervaring ermee? ![]()