|
|||||||
| Even voorstellen Hoi! Ben jij nieuw op dit forum? Hier kun je jezelf dan even voorstellen aan de andere leden op dit forum. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
F0rum God +
|
en je punt...?
|
|
|
#2 |
|
Lid
|
Het gaat over het snijden wat ik allemaal lees en soms ook het disrespect hierover.
als er nu eens begonnen werd om met respect en acceptatie met elkaar om te gaan. die oproep wil ik aan iedereen doen in ieder geval. En ik merk dat de grootste gemene deler toch eenzaamheid e.d. is waardoor gesneden wordt. Ik wil een hart onder de riem steken voor al diegenen die snijden: accepteer jezelf en gun jezelf het beste wat een ander ook ervan zegt en je misgunt. Je hebt alle recht om aandacht, begrip, acceptatie en ruimte te vragen. Ook dat meisje dat een vriendin met overspannen vriend heeft. Het overspannen zijn is niets vergeleken bij zulke zielepijn dat je uit nood in jezelf gaat snijden. Ook denk ik dat het snijden naast dat het beter te verhappen is dan de geestelijke pijn, een vorm van hulpvraag is. Van gehoord en begrepen worden... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
pastafari
|
ik ken iemand die zich snijd en er dan deo op spuit
![]() beetje aandacht tekort denk
|