Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Actueel > Even voorstellen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Even voorstellen Hoi! Ben jij nieuw op dit forum? Hier kun je jezelf dan even voorstellen aan de andere leden op dit forum.

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 10 March 2009, 19:20   #1
Icarus
Super Lid

Icarus's Avatar

Standaard

Ik heb gehoord dat je in een soort trance geraakt bij het snijden van je polsen zoals wiet maar dan minder erg.Daarom dat het verslavend is,klopt dat ?
Icarus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2009, 19:37   #2
blabla1993
Super Lid

blabla1993's Avatar

Standaard

Mensen die snijden doen dat echt niet voor aandacht hoor. Dan deden ze het wel midden in hun gezicht ofzo, waar iedereen het kan zien.
Buiten dat om zijn er zat andere, makkelijkere, effectievere manieren van aandacht krijgen.
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2009, 19:46   #3
Vlinder
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door voor vriendin Bekijk Bericht
Ik wil hier niemand de les voorschrijven, laat dat duidelijk zijn!

Heb slechts mijn indruk gegeven en geweldig dat ik zoveel reacties krijg van hoe het nou zit.

En inderdaad what comes around, goes around, waarheid als een koe. Ik kan ook best wat van julie leren. En wat zo geweldig is: je kunt zijn wie je wilt zijn: emo, gothic, poep, shit, cowboy,indiaan, kakker en wat er allemaal nog meer voor stromingen zijn. Dus whatever. .

Maar wat je voelt vanbinnen of waar je mee zit, dat kun je niet zo gemakkelijk (uit)wisselen en daar kom je ook niet zo gemakkelijk van af.

Trouwens MOFO, je hebt wel humor zeg!
yeah ze quote mn sig, ik voel me vereerd. Justin Timerlake

Citaat:
Origineel gepost door Icarus Bekijk Bericht
Ik heb gehoord dat je in een soort trance geraakt bij het snijden van je polsen zoals wiet maar dan minder erg.Daarom dat het verslavend is,klopt dat ?
endorfine, lichaamseigen drug/pijnstiller die gelukkige emoties hoe zeg je dat, motiveert ofzo. En die maakt je lichaam aan als je bijvoorbeeld pijn hebt, das dus een soort automatisch zelfbeschermingssysteem van je lichaam. Maar het wordt bijvoorbeeld ook aangemaakt als je gaat hardlopen. Dat is dus het verslavende gedeelte ervan.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2009, 19:56   #4
blabla1993
Super Lid

blabla1993's Avatar

Standaard

En zo zijn er ook nog andere lichaamseigen stoffen waar je verslaafd aan kunt raken.
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels