|
Even voorstellen Hoi! Ben jij nieuw op dit forum? Hier kun je jezelf dan even voorstellen aan de andere leden op dit forum. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
F0rum God +
|
![]() Citaat:
dit wordt vaak gelinkt aan automutilatie, wat een zo mogelijk NOG negatiever beeld heeft. Dit wordt gelinkt aan het beeld dat mensen die automutileren mensen zijn die op verkeerde wijze met normale problemen omgaan en alleen maar aandacht willen. Dit is een wijdverspreide opvatting op dit forum, en iedereen die er anders over denkt kan op weinig sympathie rekenen. Ik denk dus niet dat je veel verschil zult maken.
![]() |
![]() |
#2 |
pastafari
|
![]()
emo's
![]() Mijn hele school is aan 't emoniseren, word gewoon echt te veel. En ik snap nog steeds niet wat die mensen bezield. kees word wakker en zegt: "weet je wat ik denk dat ik vandaag emo word" Bijvoorbeel 2 meisjes die ik ken, zijn super knap en toen in een week tijd gingen ze ineens zwarten kleren dragen en bij de emo's staan (zijn nu trouwens weer aan het ontemoën.) (emo's zijn lelijk) * je kunt zelf wel bedenken wat sommige (niet bestaande) woorden uit deze tekst betekenen voordat ik commentaar krijg. Dit is trouwens een forum voor leerlingen, zit je nog op school?
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]()
wattefok, ja net alsof het zo via dit forum zin heeft om ''anderen te helpen''.
Zit cker alleen maar zielige dingen van anderen te benadrukken zodat haar eigen gedoe minder erg lijkt. Wat een onzin dit. Citaat:
|
|
![]() |