Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 13 December 2004, 15:57   #1
nijntjepluis
Guest

Standaard Engels brief vertalen

Ik kom er niet helemaal uit. Willen jullie me helpen?

_ Het lijkt je fantastisch om deze twee dingen te combineren en een maand als vrijwilliger in St Tiggywinkels te gaan werken en er een cursus te volgen.

- Vertel dat je al vijf jaar een hond hebt en die hele maal zelf verzorgt.

- hokken schoon maken

- als het kan zou je het liefste iets willen leeren over het verzorgen van egels.

- informeer voorzichtig of je bij een van de medewerkers van St Tiggywinkles kunt longeren: je wilt namelijk zoveel engels spreken om de taal beter te leren.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2004, 19:41   #2
Alpha
FORE!!!

Alpha's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

To my oppinion it is a good opportunitie to combine these two activity's and to work as a volunteer for a month in St Tiggywinkels and to attend a course.

Since five years I have a dog and take care of him every day by myself.

clean ...

If it is possible I would like to learn something about taking care of -[- egels -]-

As i live in Holland/Belgium I am wondering wheter it is possible to stay at one of the other volunteers so I can practive my English (which isn't very good as I needed to ask assistance at a web-based forum)

Toevoeging: Er kunnen nog wat spelfouten inzitten ...
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2004, 20:07   #3
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
To my opinion it is a good opportunity to combine these two activities and to work as a volunteer for a month in St Tiggywinkels and to attend a course.

Since five years I have a dog and I take care of him every day by myself.

I also have to clean dog kennels.

If it is possible I would like to learn something about taking care of hedgehogs.

As I live in Holland/Belgium I am wondering whether it is possible to stay at one of the other volunteers so I can practice my English (which isn't very good as I needed to ask assistance at a web-based forum)

Toevoeging: Er kunnen nog wat spelfouten inzitten ...
Spelfouten zijn eruit
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2004, 09:16   #4
Alpha
FORE!!!

Alpha's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Spelfouten zijn eruit
ah dank je wel
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2004, 21:54   #5
L_angeldc
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Spelfouten zijn eruit
ahum?

In my opinion it is a good opportunity to combine these two activities and to work as a volunteer for a month in St Tiggy shops (het lijkt me dat ze St Tiggy winkels bedoelt als in winkels die St Tiggy heten en niet een of ander dorpje genaamd St Tiggywinkels . vooral omdat ze later ook schrijft over medewerkers van st tiggy winkels ). Since five years kan beter For five years now of iets dergelijks I have a dog and I take care of him every day by myself.

If it is possible I would like to learn something about taking care of hedgehogs.

As I live in Holland/Belgium I am wondering whether it is possible to stay with one of the other volunteers so I can practice my English (which isn't very good as I needed to ask assistance at a web-based forum)

um ja volgens mij was het dat wel
  Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2004, 10:14   #6
lieve colafles
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
ahum?

In my opinion it is a good opportunity to combine these two activities and to work as a volunteer for a month in St Tiggy shops (het lijkt me dat ze St Tiggy winkels bedoelt als in winkels die St Tiggy heten en niet een of ander dorpje genaamd St Tiggywinkels . vooral omdat ze later ook schrijft over medewerkers van st tiggy winkels ). Since five years kan beter For five years now of iets dergelijks I have a dog and I take care of him every day by myself.

As I live in Holland/Belgium I am wondering whether it is possible to stay with one of the other volunteers so I can practice my English (which isn't very good as I needed to ask assistance at a web-based forum)

neej die fouten moeten er juist inblijven want anders slaat die laatste zin nergens meer op

maar ja ik ben echt krot in engels
  Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2004, 10:26   #7
Eelcotje
Guest

Standaard

leuk al die betweters...
Ik laat het jullie zelf opknappen
  Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2004, 10:52   #8
FunFair
.

Standaard

hoe zit het nou met het gebruik van "also" ? ik geloof dat mijn lerares me altijd had verteld, dat de meeste nederlanders geneigt zijn om "also" te gebruiken, maar dat dit niet juist was... maar dat je "too" moest gebruiken aan het einde van de zin... of is het juist andersom?
Oud 18 December 2004, 22:18   #9
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard

Citaat:
ahum?

Ik zei niks over grammaticale fouten, alleen spelfouten eruit
Oud 18 December 2004, 22:19   #10
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FunFair
hoe zit het nou met het gebruik van "also" ? ik geloof dat mijn lerares me altijd had verteld, dat de meeste nederlanders geneigt zijn om "also" te gebruiken, maar dat dit niet juist was... maar dat je "too" moest gebruiken aan het einde van de zin... of is het juist andersom?
Deutsch also also also?
Oud 21 December 2004, 14:39   #11
L_angeldc
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lieve colafles
neej die fouten moeten er juist inblijven want anders slaat die laatste zin nergens meer op

maar ja ik ben echt krot in engels
hehe ja maar dan nog

@funfair : dat zou ik je echt niet kunnen vertellen, ik doe alles op gevoel en van regeltjes op papier weet ik echt niks af
  Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2004, 15:19   #12
hegje
boooooooooooooooooooring

hegje's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar hegje
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FunFair
dat was toch ook met maybe.???
Oud 21 December 2004, 15:47   #13
L_angeldc
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hegje
dat was toch ook met maybe.???
also/too en maybe zijn compleet andere woorden...
dus lijkt me niet
  Met citaat antwoorden
Oud 24 December 2004, 15:57   #14
daphie
Guest

Standaard

Citaat:
hehe ja maar dan nog

@funfair : dat zou ik je echt niet kunnen vertellen, ik doe alles op gevoel en van regeltjes op papier weet ik echt niks af
Heb ik ook.. Mijn zusje komt wel eens naar me toe met vragen over haar engelse opgaven, en dan laat ze de uitleg die in dat boek staat lezen, en zegt ze dat ik het aan de hand daarvan moet uitleggen.. Maar daar snap ik dus echt helemaal niks van
Ik heb het 1 keer uit dat boek geleerd en toen had ik een 4,5 en normaal haal ik 7s en 8en.. Beetje vaag
  Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2004, 20:49   #15
BlackTurtle
Guest

Standaard Re: Engels brief vertalen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nijntjepluis
Ik kom er niet helemaal uit. Willen jullie me helpen?

_ Het lijkt je fantastisch om deze twee dingen te combineren en een maand als vrijwilliger in St Tiggywinkels te gaan werken en er een cursus te volgen.

- Vertel dat je al vijf jaar een hond hebt en die hele maal zelf verzorgt.

- hokken schoon maken

- als het kan zou je het liefste iets willen leeren over het verzorgen van egels.

- informeer voorzichtig of je bij een van de medewerkers van St Tiggywinkles kunt longeren: je wilt namelijk zoveel engels spreken om de taal beter te leren.
Dear mr/mrs. huppeldepup

I am very much intersted to live and go to school in st twyggywinkels, since you offer the opportunity to go to school there and work there too it has my preference.

I've Heard about your course in how to take care of hedgehogs, I have some expierience in taking care of animals, i've owned a dog for 5 years now and i do all of the grooming and trimming myself, i also clean out his penn every other day.

I know that taking care of a dog must be very different from taking care and nurchering a hedgehog, that is why i want to learn more so i can make a living as an animal caretaker at a animal shelter.

I must admit that it is very difficult to find a place to stay in St twiggywinkel, so i would be very abliged if u would be as so kind to help me find a place to stay.

sincerely yours,

Bazzie

meer kan ik er niet van maken met die halfbakken info die je geeft

volgende keer iets duidelijker zeggen wat je wilt. dat maakt t makkelijker
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels