|
|||||||
| Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#11 |
|
Guest
|
Di 25 jan The Used/Face Tomorrow Melkweg
wo 26 jan Kasabian Melkweg zo 30 jan Taking Back Sunday Melkweg do 3 feb Face Tomorrow Nighttown za 12 feb Aereogramme Patronaat (misschien) zo 13 feb Aereogramme 013 (mocht ik iemand kunnen vinden) Di 15 feb Radio 4 Melkweg Wo 16 feb The Dears/Ambulance ltd. Misschien Vr 18 feb The Explosion Nighttown (als vriend van me meegaat) Zo 20 feb And you will know us by the trail of dead Melkweg Wo 23 feb Bright Eyes Tivoli Wo 2 mrt Biffy Clyro Rotown / JEW Paradiso maar toch Biffy denk ik Do 3 mrt Biffy Clyro Paradiso Za 12 mrt The Features Rotown Za/zo 26/27 mrt - Paaspop Schijndel, Dillinger, Thermals, Nile, Agnostic Front, Flogging Molly, Face Tomorrow, Novastar, The Sheer en stuk of wat meer die niet zo boeiend zijn best aardige line up moet ik zeggen. Hangt van de prijs/dag af of ik alletwee de dagen ga. Ma 28 mrt Dillinger Tivoli/ Thermals Melkweg zo 3 apr topfeest bij krien ![]() di 12 apr 36 Crazyfists Melkweg do 14 apr Hives 013 vr/za 29/30 apr London Calling Paradiso <3 umja dat was het wel eventjes volgens mij hoewel een boel onder voorbehoud is maar toch @krien: mocht je nog meer krien/fran dingen doen wat hier ook bij staat, even zeggen want dan zoek ik mensen en anders ga ik met de meeste gewoon met jou ok?
|
|