|
The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Grr ik ben dus heel ongevoelig voor verdoving en na m'n eerste spuitje kon ik dus nog alles voelen (boren enzo
![]() , maar nog kon ik het geboor enzo voelen.Gelukkig duurde het allemaal niet te lang...Maar nu zit ik met een stijve kaak en kan ik mijn mond bijna niet meer opendoen ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
.
|
![]()
kan je lekker de heledag ijs eten
![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
ik krijg nooit een verdoving bij het boren?
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]() ![]() Ik moet ook maar eens naar de tandarts, volgens mij heb ik een gaatje ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
Minder pillen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
BeHeerser
|
![]()
Ik krijg ook nooit een verdoving bij het boren... Maar het doet idd best pijn. In het begin voel je niks maar als hij verder gaat boren en hij komt aardig diep dan voel je het toch wel.
Sterkte ermee ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
ik vraag ook altijd een verdoving bij het boren
maar dan voel ik ook écht niks en loop ik een tijd later nog altijd met een verdoofde bek ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Amanda
|
![]()
ik hoef gelukkig nooit te boren, heb 1 keer verdoving gehad, toen moest ik 3 tanden laten trekken... alleen van die verdoving werd ik niet goed en ben ik tegen de vlakte gegaan
![]() weet je wat pas pijn doet, een verdoving in je hoofd, echt boven op je hoofd, als je daar een gat moet laten hechten ![]() ![]()
![]() |
#10 | |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
ik zou ook eens moeten gaan. denk dat ik een gaatje heb.
een half jaar geleden heel veel moeten gaan. ik had een gaatje, maar had dat niet gevoeld. ondertussen lag m'n zenuw bloot (toen voelde ik het wel) en moest m'n tand ontzenuwd worden. alleen vervelend dat de tandarts er niet zo goed bijkon, wat dus pijnlijke taferelen opleverde.
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Ongevoelig zijn voor verdovingen is lastig. En het word pas echt pijnlijk als de kaakchirurg met je aan de slag gaat terwijl je niet goed verdoofd bent
![]() @FunFair --> IJs eten? Kzou willen dat ik dat ook kon met verdovingen ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
kusje erop, en het doet al veel minder pijn!
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
Misschien is dat inderdaad wel de rede waarom ik de tandarts zo haat. Elke keer dat ik hem zie, draait mijn maag al om.
Ah en enit. Bedankt voor het kusje ![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
jij denkt dat dat voor jou bedoeld was? jammer... eerst naar de tandarts gaan en pijn lijden he ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
Ik zal direct eens een afspraak gaan maken met de tandarts
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
je krijgt enkel een kusje als je kaiet van de pijn hoor... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Super Lid
|
![]()
Bah verdovingen. Heb bijna nooit verdovingen als ik moet laten boren enzo, ik vind een verdoving in m'n verhemelte zo akelig
![]() ![]()
![]() |
#21 |
Über Mensch
|
![]()
ik ben nu al 2 of 3 jaar niet meer geweest
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
p 0 m p . .
|
![]() Citaat:
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
boooooooooooooooooooring
|
![]()
je voelt het altijd, maar doet het ook zeer...
vraag voordat ze beginnen met spuiten eerst of ze een verdovend zelfje hebben en of ze de naald op lichaamteperatuur willen maken. dat scheelt een hoop ![]()
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
ik ben allergisch voor een bepaalde stof in die verdoving, hebben ze gemerkt toen ik een kies moest laten trekken
![]() pijn niet te geloven ![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]()
Ik weiger verdovingen. Ik ga al tegen de vlakte van die spuit. Ik kan beter tegen de pijn van het boren dan tegen de spuit.
![]() |
#27 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Maar je kunt wél beter tegen de vlakte gaan van een spuit dan van een verstandskies die weggesneden moet worden ofzo, denk ik... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |