|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Jo, jo! Ik heb een probleem, jo, jo! Eczeem, nee man, iets wat je niet begrijpen kan, billen...koek op de broek, kletserdepets daar hou ik van! Klits klets klandre, met kadans, dit is de rode billen dans!
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
pudiecat
|
![]()
klits, klats, klander van de ene bil op de ander?
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Ja man, met rode billen in de klas, da's pas kras! Ik klets zo graag op billen, zou echt niets anders willen. Ken je dat gevoel? Weet jij wat ik bedoel?
|
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
wtf , dit is gewoon tantu cool
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() hijs toch wel cute in het echt, maar wel een sjappie.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
ali bah met zn oversized basketball shirtjes
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Jo, jo, Appel, wat je nu zegt klinkt te dol, geen klappen op je smoel, maar op je billen voor de lol. Ik schreeuw het van de daken, ik ben echt in balans dit is mijn vette rap, de rode billen dans..Ha! (nog iemand into een rapje?)
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
...
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
...
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 | |
...
|
![]() Citaat:
Ik kan maar beter zwijgen, ik kan er toch niks van, ik probeer ook niet te denken dat ik het kan, dat was niet mijn plan, ik oefen maar een beetje, en weetje, dat doe ik graag, maar ik behaag, me nog niet zo hoog, als ik zou zeggen dat ik goed ben ben ik degeen die loog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
ik ga koekjes maken van je hoofd
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
...
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
JOOOOOOOOOOO, Appel, niet te sappel. Wat nou van die bakker, je kletst als een stakker en dan die leeuwen met mijn kont? Man, wat roep je nou in't rond?! De wind komt uit een andere hoek: het gaat om jouw broek! Jij moet voor je billen en dat is wat de leeuwen willen! JO, jo!:@
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
Jo ,mensen, hier is-ie weer dan, Fritsemans van de billendans. 'k zal niet meer roepen, maar 'k kan wel zelf poepen. Jo, Appel, ik schik me naar de rules, hoor niet bij de fools, moet je weten, zeker weten, tot later man/meid, nu het afscheid!
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
...
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Je bent als een man die zijn ballen is vergeten, en je pik moet ook nog eens hergemeten. Je regels klinken als schijt, en als je even had geklikt wist je direct of ik een man was of een meid. |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Guest
|
![]()
Jo, Tricks, je negeren is niks, dus hier is ie dan Fritsemans van de billendans. Wat een kabaal en waarom helemaal, 'k zit hier te noteren en te proberen je frasen op te halen, maar 't is echt balen, ook na lang malen kan ik je woorden maar niet herhalen. Volgende keer beter, 'k probeer het later, dan sla je een flater, wacht maar op Fritsemans met zijn kingsize snater! En: ons Appeltje is bij mijn weten een vrouwtje.
|
![]() |
![]() |
#28 |
Guest
|
![]()
Heeee, Appel, rijbewijs bevoegd en vrouwelijk, ik zeg je vertrouwelijk, want ik zie nu in een fractie je reactie. Je hebt wel zaad, maar ook een vrouwenschoenmaat, had ik al lang gezien, man, maar meid klinkt niet flink, maar naar zieligheid en rijmt ook alleen op vieze woorden zoals schijt, behalve schoonheid, daarom MAN, snap dat dan. Ik heb ogen in mijn doppen maar jij wou'm goedkoop erin koppen. Pak je schampoo en was terstond die holle frasen uit je vrouwenmond.
|
![]() |
![]() |
#29 |
Guest
|
![]()
Iemand met zulke spelfouten kan ik eenvoudigweg niet serieus nemen, jij denkt dat je er komt met slijmen en flemen. Maar dan ben je hier aan het verkeerde adres, kom maar eens hier dan leer ik je eens flink de les.
Je bent als een band zonder zanger, als een klusbedrijf zonder behanger. Je denkt dat je geboren bent als ware kunstenaar, maar je regels zijn kut en je zinnen lopen raar. Je bent als een bh zonder borsten of als een slager zonder worsten. Je kunt kiezen uit twee kwaden, de een is wegwezen en de andere laat zich raden. |
![]() |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
Jo, Appel, wat een gejeremieer, je schrijft Sinterklaasrijm en geen ene klap meer. Spelfouten, meid, je kletst uit je nek, je vergist je, suft, bent slim als the Shreck. Shampoo is lastg, maar ook buiten-nationaal, jij LEERT (!) mij de les, da's pas dom, abnormaal. Dus pak de Van Dale en leer Nederlands, ontdek wat echt fout is en doe dan de dans.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
...
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |