Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 12 March 2005, 10:14   #1
Fritsemans
Guest

Cool Jo, jo billen...koek!!!

Jo, jo! Ik heb een probleem, jo, jo! Eczeem, nee man, iets wat je niet begrijpen kan, billen...koek op de broek, kletserdepets daar hou ik van! Klits klets klandre, met kadans, dit is de rode billen dans!
  Met citaat antwoorden
Oud 12 March 2005, 12:33   #2
frox
pudiecat

frox's Avatar

Standaard

klits, klats, klander van de ene bil op de ander?
Oud 12 March 2005, 13:36   #3
Fritsemans
Guest

Standaard

Ja man, met rode billen in de klas, da's pas kras! Ik klets zo graag op billen, zou echt niets anders willen. Ken je dat gevoel? Weet jij wat ik bedoel?
  Met citaat antwoorden
Oud 12 March 2005, 15:52   #4
n0sf3ratu
Lid

Standaard

wtf , dit is gewoon tantu cool
n0sf3ratu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 March 2005, 16:00   #5
silverchair
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door n0sf3ratu
wtf , dit is gewoon tantu cool
  Met citaat antwoorden
Oud 12 March 2005, 16:15   #6
n0sf3ratu
Lid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door silverchair
je weet toch ali b die brada chilla madafaka
Oud 12 March 2005, 18:22   #7
appelshampoo
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fritsemans
Ja man, met rode billen in de klas, da's pas kras! Ik klets zo graag op billen, zou echt niets anders willen. Ken je dat gevoel? Weet jij wat ik bedoel?
dat gevoel dat hetzelfde voelt als een klap op je smoel?
  Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2005, 09:51   #8
silverchair
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door n0sf3ratu
je weet toch ali b die brada chilla madafaka
ik heb m gezien
hijs toch wel cute in het echt, maar wel een sjappie..
  Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2005, 12:29   #9
Headliner
Slechtst Geklede Forummer

Standaard

ali bah met zn oversized basketball shirtjes
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2005, 13:15   #10
Fritsemans
Guest

Wink

Jo, jo, Appel, wat je nu zegt klinkt te dol, geen klappen op je smoel, maar op je billen voor de lol. Ik schreeuw het van de daken, ik ben echt in balans dit is mijn vette rap, de rode billen dans..Ha! (nog iemand into een rapje?)
  Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2005, 13:17   #11
Headliner
Slechtst Geklede Forummer

Standaard

Citaat:
Jo, jo, Appel, wat je nu zegt klinkt te dol, geen klappen op je smoel, maar op je billen voor de lol. Ik schreeuw het van de daken, ik ben echt in balans dit is mijn vette rap, de rode billen dans..Ha! (nog iemand into een rapje?)
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=52739
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 March 2005, 12:40   #12
JennyMindTricks
...

JennyMindTricks's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar JennyMindTricks
Standaard

Citaat:
Ik hou van rappen, maar jij loopt gewoon doelloos te kleppen, wat is je probleem jonge, waar ben je aan begonnen, wat is je doel, probeer je te dissen? tijdens het sissen probeer je naar de juiste woorden te gissen, je moet je niet vergissen. Ons kan je niet dissen.
JennyMindTricks is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 March 2005, 12:50   #13
PFP
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JennyMindTricks
Ik hou van rappen, maar jij loopt gewoon doelloos te kleppen, wat is je probleem jonge, waar ben je aan begonnen, wat is je doel, probeer je te dissen? tijdens het sissen probeer je naar de juiste woorden te gissen, je moet je niet vergissen. Ons kan je niet dissen.
bravo
  Met citaat antwoorden
Oud 15 March 2005, 12:56   #14
JennyMindTricks
...

JennyMindTricks's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
bravo
Oud 15 March 2005, 13:18   #15
AmbyPur
Lid

Standaard

Citaat:
heb je je al ingeschreven?
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 March 2005, 14:08   #16
appelshampoo
Guest

Standaard

Citaat:
Je klinkt als een loodgieter zonder lood, als een schipper zonder boot, wat moet ik met iemand zoals jij, en je hebt commentaar op mij? Ren maar gauw naar je moeder, voordat ik de leeuwen met jouw rode billen voeder.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 March 2005, 14:18   #17
JennyMindTricks
...

JennyMindTricks's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
heb je je al ingeschreven?
Inschrijven?
Ik kan maar beter zwijgen, ik kan er toch niks van, ik probeer ook niet te denken dat ik het kan, dat was niet mijn plan, ik oefen maar een beetje, en weetje, dat doe ik graag, maar ik behaag, me nog niet zo hoog, als ik zou zeggen dat ik goed ben ben ik degeen die loog.
Oud 15 March 2005, 15:03   #18
PFP
Guest

Standaard

ik ga koekjes maken van je hoofd
  Met citaat antwoorden
Oud 15 March 2005, 15:21   #19
JennyMindTricks
...

JennyMindTricks's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
ik ga koekjes maken van je hoofd
Mijne?
Oud 15 March 2005, 15:22   #20
PFP
Guest

Standaard

Citaat:
Mijne?
zou je dat willen dan?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2005, 14:51   #21
Fritsemans
Guest

Thumbs down

JOOOOOOOOOOO, Appel, niet te sappel. Wat nou van die bakker, je kletst als een stakker en dan die leeuwen met mijn kont? Man, wat roep je nou in't rond?! De wind komt uit een andere hoek: het gaat om jouw broek! Jij moet voor je billen en dat is wat de leeuwen willen! JO, jo!:@
  Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2005, 14:54   #22
appelshampoo
Guest

Standaard

Citaat:
JOOOOOOOOOOO, Appel, niet te sappel. Wat nou van die bakker, je kletst als een stakker en dan die leeuwen met mijn kont? Man, wat roep je nou in't rond?! De wind komt uit een andere hoek: het gaat om jouw broek! Jij moet voor je billen en dat is wat de leeuwen willen! JO, jo!:@
jo, jo, je lijkt ali b wel, en zoals je weet is die ook niet echt te wow, en ik heb geleerd om niet direct naar een ander te roepen, maar volgens mij heb jij zelfs niet geleerd om de wc te poepen, samen met je vrienden voel je je een hele man, maar waar blijven je goede matties nu dan?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2005, 20:54   #23
Fritsemans
Guest

Talking

Jo ,mensen, hier is-ie weer dan, Fritsemans van de billendans. 'k zal niet meer roepen, maar 'k kan wel zelf poepen. Jo, Appel, ik schik me naar de rules, hoor niet bij de fools, moet je weten, zeker weten, tot later man/meid, nu het afscheid!
  Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2005, 21:30   #24
n0sf3ratu
Lid

Standaard

Citaat:
Jo ,mensen, hier is-ie weer dan, Fritsemans van de billendans. 'k zal niet meer roepen, maar 'k kan wel zelf poepen. Jo, Appel, ik schik me naar de rules, hoor niet bij de fools, moet je weten, zeker weten, tot later man/meid, nu het afscheid!
man/meid ,je weet het niet , of ziet het niet ?
Oud 17 March 2005, 08:17   #25
JennyMindTricks
...

JennyMindTricks's Avatar

Standaard

Citaat:
y0 wat negeer je mijn post dan? Denk je dat je niet tegen me op kan? Of dat het je wat kost? vandaar dat je niet meer post. Als je me negeert, doe je echt wat verkeerd, want mij kan je niet negeren man!
Oud 17 March 2005, 08:26   #26
appelshampoo
Guest

Standaard

Citaat:
Jij wilt duidelijk het laatste woord, maar daarmee gaat appel zeker niet akkoord. En wat zie ik in je laatste regel trek je aan de rem, en hoor ik daar enige twijfel in je stem? Als je mij wilt dissen kun je beter naar andere dingen gissen.

Je bent als een man die zijn ballen is vergeten, en je pik moet ook nog eens hergemeten. Je regels klinken als schijt, en als je even had geklikt wist je direct of ik een man was of een meid.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 March 2005, 08:38   #27
Fritsemans
Guest

Smile ff duidelijk

Jo, Tricks, je negeren is niks, dus hier is ie dan Fritsemans van de billendans. Wat een kabaal en waarom helemaal, 'k zit hier te noteren en te proberen je frasen op te halen, maar 't is echt balen, ook na lang malen kan ik je woorden maar niet herhalen. Volgende keer beter, 'k probeer het later, dan sla je een flater, wacht maar op Fritsemans met zijn kingsize snater! En: ons Appeltje is bij mijn weten een vrouwtje.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 March 2005, 08:48   #28
Fritsemans
Guest

Exclamation

Heeee, Appel, rijbewijs bevoegd en vrouwelijk, ik zeg je vertrouwelijk, want ik zie nu in een fractie je reactie. Je hebt wel zaad, maar ook een vrouwenschoenmaat, had ik al lang gezien, man, maar meid klinkt niet flink, maar naar zieligheid en rijmt ook alleen op vieze woorden zoals schijt, behalve schoonheid, daarom MAN, snap dat dan. Ik heb ogen in mijn doppen maar jij wou'm goedkoop erin koppen. Pak je schampoo en was terstond die holle frasen uit je vrouwenmond.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 March 2005, 09:21   #29
appelshampoo
Guest

Standaard

Iemand met zulke spelfouten kan ik eenvoudigweg niet serieus nemen, jij denkt dat je er komt met slijmen en flemen. Maar dan ben je hier aan het verkeerde adres, kom maar eens hier dan leer ik je eens flink de les.

Je bent als een band zonder zanger, als een klusbedrijf zonder behanger. Je denkt dat je geboren bent als ware kunstenaar, maar je regels zijn kut en je zinnen lopen raar. Je bent als een bh zonder borsten of als een slager zonder worsten. Je kunt kiezen uit twee kwaden, de een is wegwezen en de andere laat zich raden.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 March 2005, 10:32   #30
Fritsemans
Guest

Standaard

Jo, Appel, wat een gejeremieer, je schrijft Sinterklaasrijm en geen ene klap meer. Spelfouten, meid, je kletst uit je nek, je vergist je, suft, bent slim als the Shreck. Shampoo is lastg, maar ook buiten-nationaal, jij LEERT (!) mij de les, da's pas dom, abnormaal. Dus pak de Van Dale en leer Nederlands, ontdek wat echt fout is en doe dan de dans.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 March 2005, 08:01   #31
JennyMindTricks
...

JennyMindTricks's Avatar

Standaard Re: ff duidelijk

Citaat:
Jo, Tricks, je negeren is niks, dus hier is ie dan Fritsemans van de billendans. Wat een kabaal en waarom helemaal, 'k zit hier te noteren en te proberen je frasen op te halen, maar 't is echt balen, ook na lang malen kan ik je woorden maar niet herhalen. Volgende keer beter, 'k probeer het later, dan sla je een flater, wacht maar op Fritsemans met zijn kingsize snater! En: ons Appeltje is bij mijn weten een vrouwtje.
y0 man, wat denk je dat je tegen me op kan? Je kwam uit het niets, maar snapt niets van die beats, ik weet waarover ik praat, wat ik doe, wordt lang niet moe, en rap jou van de kaart. Wat probeer je Jenny te verslaan, ik zie je als een ratje sluipend weggaan, jij ratje, ik katje, ik pak je en dig je.
Oud 21 March 2005, 13:18   #32
appelshampoo
Guest

Standaard

Citaat:
Jo, Appel, wat een gejeremieer, je schrijft Sinterklaasrijm en geen ene klap meer. Spelfouten, meid, je kletst uit je nek, je vergist je, suft, bent slim als the Shreck. Shampoo is lastg, maar ook buiten-nationaal, jij LEERT (!) mij de les, da's pas dom, abnormaal. Dus pak de Van Dale en leer Nederlands, ontdek wat echt fout is en doe dan de dans.
Mijn Nederlands is al bovenmatig goed, in tegenstelling tot de rhymz die jij hier doet. Zelf je vader en je moeder geven appeltje respect, want die is goedgebekt. Jouw pim-pam-pet-mode wordt uiteindelijk door je zwakke taalgebruik gedood.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels