|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hey!
Het leek mij wel een grappig idee om 'beauty'-tips uit te wisselen, vooral nu de zomer eraan komt en we toch allemaal onze wittige sprietjes moeten gaan tonen. Dus, hier alvast wat tips om van je winterlichaam af te komen: -Drink VEEL water -In plaats van nu onderuitgezakt op je stoel voor je pc te hangen kan je ook allemaal spieroefeningen doen. Zoals je bilspieren, span ze gewoon es zo lang mogelijk aan. Krijg je een mooiere kont van ![]() -Ga bij elk straaltje zonlicht er goed voor zitten. Zo kan je alvast je kleur een beetje bijwerken en je huid kan wennen aan de zon, zodat je minder snel verbrandt in de zomer. -Smeer je elke avond goed in (het liefst masseren) met een goeie bodymilk. Dat voorkomt een slangenhuid. Fijne zomer alvast ! ![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
Hier kom je dus te laat mee, moet je maanden van tevoren mee beginnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
nou ja, die spieroefeningen kunnen nut hebben voor de zomer van 2006.
![]() maar toch bedankt ![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
Nu zijn de UV-stralen trouwens het schadelijkst van al heb ik horen zeggen.
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
ga je huis eens uit af en toe.
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() kzal me dit jaar in griekenland in elk geval zwaar moeten insmeren. verbrand best snel en aangezien daar altijd wel een windje staat merk je t niet eens |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() Pff die wind is inderdaad verradelijk, net als wanneer je een hele tijd in de zee of het zwembad bent, dan merk je het ook nauwelijks ![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Ik ben rond de 60 -65 kg en ben 17
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Pas goed op met de zon!
Een zonnesteek is niet prettig en ik heb ervaring. 1 keer ingesmeerd in m'n kamer, toen de zee in gegaan, eventjes op het strand gelegen (1 uurtje ofzo) en niet opnieuw ingesmeerd (stom ![]() Volgende ochtend werd ik wakker, hele huid rood (behalve waar de bikini zat > spierwit haha) en ik was wat draaierig, maar ik ging toch naar de douche lopen. Halverwege op de gang ging het mis en zakte ik in elkaar en daarna weet ik het niet meer. Ik werd gevonden door iemand die mij op de grond zag liggen. Advies was: blijf binnen voor de komende 5 dagen aargh. Lekker handig als je voor jezelf moet zorgen met eten enzo! Maar ik heb het overleefd ![]() Moraal van het verhaal: smeer je goed in, zet een pet op en blijf niet te lang in de zon zitten. ![]() |
![]() |