|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#51 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#52 |
Guest
|
![]()
Mijn ouders zijn nooit getrouwd geweest, maar al wel bijna 25 jaar bij mekaar en ze begonnen pas aan nageslacht te denken zo'n 19 jaar geleden wat ongeveer jaar voor mijn geboorte was
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Guest
|
![]()
in augustus 26 jaar getrouwd. En ik geloof dat mijn moeder mij kreeg op haar 25e. Mijn moeder was erg vroeg al een moeder.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Looking at you
|
![]()
10 augustus 29 jaar getrouwd
![]() |
#55 |
Lid
|
![]()
over twee jaar zijn ze 25 jaar getrouwd. Mijn moeder is nu euh 43 en mijn vader wordt in juli 45, ik ben 19 en mijn zusje is in juli 17. reken maar uit hoe oud ze waren toen ze aan kinderen dachten
![]()
![]() |
#56 |
Guest
|
![]()
Ok ik vond dit topic toevallig ergens en moest er even op reageren
![]() 12 juni zijn ze 4 jaar getrouwd. En ja het zijn mijn echte ouders! Ze hadden eerst nooit de behoefte aan om te gaan trouwen, maar gezien de rompslomp met de term 'samenwonend' hebben ze toch maar het 'ja'woord gegeven ![]() Klinkt echt vaag, nu nog, als ze aan de tel. mijn vrouw of mijn man zeggen ![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Guest
|
![]()
Mijn ouders waren 22 jaar getrouwd toen ze scheidden, dus nu moest het iets van 27 jaar zijn ofzo.
Ze trouwden toen ze 21 waren , kregen mijn broer toen ze 26 waren en kregen mij toen ze 29 waren. |
![]() |
![]() |
#58 |
Guest
|
![]()
De mijne ongeveer 30 jaar denk ik...
En het klinkt misschien grof maar het wordt hoogtijd dat ze uit elkaar gaan. |
![]() |
![]() |
#59 |
Guest
|
![]()
Men ouders zijn 16 jaar getrouwd en leven gelukkig met af en toe ruzie hier ruzietje daar
![]() |
![]() |