|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#7 |
aber, warum?
|
![]()
Als de viezerik iets van internet afweet zal ie best moeilijk te achterhalen zijn. Maar de meeste van die viezeriken zullen denk ik idd misschien wel niet er bijster veel van weten. Alles kan maar het is ook weer een privacy kwestie. De internet providers staan niet te springen om gegevens van hun klanten af te geven.
Van dat soort aanrandingen of verkrachtingen ofzo (in het bekende tunneltje etc) weet ik niet veel, maar gebeurt dat vaak? Ik wilde zeggen dat het er maar vanaf hangt of het vrijwillig is of niet, dat er dan eerder aangifte wordt gedaan als het niet vrijwillig is (want bij het chatten is het wel eens 'durf jij je truitje omhoog te doen voor de webcam?' dat is dan vrijwillig bedoel ik). Maar het wil natuurlijk wel eens gebeuren dat er van verkrachtingen ook geen aangifte wordt gedaan uit angst (Samier en Mustafa uit Voorschoten, ik weet niet of dat bekend is in andere delen van NL). Maar is het toch niet zo dat aan chatgevaar meer te doen valt dan aan 'op weg naar stad/huis' gevaar?