|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Kan een leraar een verhouding hebben met een leerling of is het onder alle omstandigheden een taboe?
Ik vind van wel! REAGEER ALLEMAAL! |
![]() |
![]() |
#2 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
ik vind dat de personen in kwestie zelf wel kunnen beslissen wat goed is en wat niet.
![]() |
#3 |
Bianca
|
![]()
Waarom vind je van wel?
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Het is niet gezond om iets met je leraar te hebben. Ik bedoel, stel dat je van die leraar les hebt.....dan zal die leraar je best voor kunnen trekken, of een proefwerk kunnen laten zien.
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
leeraar-leerling-relatie is taboe.
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
dat is echt onmogelijk, valt volgens mij ook onder PEDOFILIE?
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Zelf vind ik het niet zo'n goed idee, een verhouding aangaan met je leraar. Het zorgt sowieso voor vervelende situaties. Je gaat misschien meer van hem/haar verlangen tijdens de lessen, wat er misschien toe zal leiden dat je voorgetrokken wordt. Moet je maar ff wachten totdat je van school bent. |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Volgens mij maakt het niet uit hoe oud de leraar is als de leerling boven de 18 is, is het geen pedofilie.
|
![]() |
![]() |
#12 |
FORE!!!
|
![]()
vaak wordt het reden tot ontslag ... maar denk er bijvoorbeeld ook eens aan als je uitgaat en je neemt je wederhelft mee ...
![]() |
#13 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
FORE!!!
|
![]()
ik geloof dat het bij vrijwel alle scholen voor docenten niet toegestaan is om een relatie te beginnen met een student ...
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
heeft te maken met machtsverhoudingen. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Lid
|
![]()
Als je zijn leerling bent lijkt het me niet zo goed.. maar eigenlijk dat toch hetzelfde als een leraar die zijn dochter in de klas heeft? dat gaat soms ook samen met voortrekkerij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
Het heeft niet zoveel met voortrekken te maken, maar meer met leeftijds- en machtsverhoudingen. Net zoals je je tandarts niet zomaar zal zoenen of de persoon die je autorijexamen afneemt.
Leerlingen en docenten horen van elkaar af te blijven. Ik, als toekomstig docent, leer zelfs dat je zelfs een vriendschappelijke hand op een schouder moet vermijden. Daar ben ik het helemaal mee eens. |
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
ÉN ik denk niet dat je "je vriend(in)" als leraar(es) nog serieus kan nemen als hij/zij voor de klas staat...
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#21 |
Lid
|
![]()
Het lijkt me een beetje raar om je eigen vriend aan te moeten spreken als 'Meneer....'
![]() ![]() |
![]() |
![]() |