|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Super Lid
|
![]()
zou jij het lang met iemand uit kunnen houden die hele andere humor als jou heeft?
vind namelijk iemand super luek.. ma ksnap z'n humor niet! ![]()
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
tja ligt eraan hoe groot humor een rol speelt, ik zou het alleen wel lastig vinden. vooral als je steeds moet lachen terwijl de andere t helemaal niet grappig vind, maar je kan t altijd proberen toch??
|
![]() |
![]() |
#3 |
Super Lid
|
![]()
ja okey.. maar als ik het zo ni lang met em uithou dan heeft het toch ook niet zo veel zin..
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Amanda
|
![]()
Ik zou me daar echt aan ergeren, vooral als die gene dan om zijn eigen grappen gaat lachen ofzo. Maar best lullig maakt die gene een grap lacht de ander niet.. dat is pas humor
![]()
![]() |
#5 |
Super Lid
|
![]()
Nee ik zou dat echt niet kunnen volhouden, een van de belangrijkste dingen in een relatie vind ik dat je samen kunt lachen..en dat gaat een beetje moeilijk als je niet dezelfde humor hebt
![]() Ik heb het wel eens andersom meegemaakt trouwens..ik maak wel eens van die superonaardige opmerkingen (zo van 'jezus wat zie jij eruit'), maar de meeste mensen snappen wel dat dat niet serieus bedoeld is, en zien dat ook wel aan mijn gezicht. Maar een keertje zei ik van 'He loop niet eens zo voor m'n voeten'..zegtie 'Oh sorrie sorrie' en liep ie helemaal rood aan ![]() ![]() ![]()
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
mwoah denket niet.. als ik bij elke 'grappige' opmerking denk van wtf dan gaat het snel irriteren denkik
![]()
![]() |
#7 |
Super Lid
|
![]()
soms is et wel hetzelfde.. dus dan kunne we wel samen lachen..
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
ik hou er van als mensen mijn sarcasme niet snappen, daar moet ik altijd stiekem om gniffelen
![]() en nee ik zou dat niet kunnen, humor is heel belangrijk en als ik bij elk ding wat ik zeg zou moeten verklaren of ik wel of niet serieus ben en of het wel of niet grappig bedoelt was gaat dat snel irriteren lijkt me. |
![]() |
![]() |
#9 |
Aachen TSV
|
![]()
Ik vind t juist super stom als mensen mijn grap niet snappen
![]() ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Lid
|
![]()
uhhhm nee
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Voor mij is lachen in een relatie heel belangrijk!
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lid
|
![]()
Nee, als je mijn humor (of wat daar voor door moet gaan) niet kunt waarderen zul je het waarschijnlijk niet langer dan een week met me uithouden.
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ik denk als mijn vriendin mijn humor niet snapte had ze onderhand allang een hekel aan me ![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Super Lid
|
![]()
Okey
![]() das ook duidelijk.. ![]() ma kga em denk ik wel nog een kans geven.. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
ik zou het ook super irritant vinden als we een verschillende humor hebben.
Humor, dat is gewoon het leven |
![]() |
![]() |
#16 |
Lid
|
![]()
ik zou het misschien een tijdje vol kunnen houden. maar later zou ik me er toch behoorlijk aan gaan irriteren
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
nee ik zou dat heel moeilijk vinden. Sommige mensen snappen sarcastische humor bijvoorbeeld niet, en als je dan zo'n grapje maakt beledig je ze haast. Dat is al 1 voorbeeld waarom het niet zou werken.
|
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
denk wel dat ik dat moeilijk zou vinden ja, ik hou namelijk wel van een beetje humor, sterker nog ik kan niet zonder lachen en een beetje gek doen, maar het ligt eraan, als je iemand echt leuk vind zou dat mij iets minder kunnen schelen als ie maar lief is
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() humor is gewoon mega belangrijk in een relatie je moet egt mega goed met elkaar kunne lache enzo enja idd als je de humor van de ander niet snapt nope das verkeerd ga dan niet goed ![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#21 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
Hum0r speelt een hele grote rol...Voor mij dan tenminste wel..
Ik vind lachen met iemand heel belangrijk.En als dat niet kan en je elkaar nooit begrijpt, wordt het never nooit wat.. |
![]() |