|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Lid
|
![]() Citaat:
@AMF: ga je in utrecht studeren ofzo? en wat? en ga je ook aan de UIT meedoen? ik wel iig, lijkt me wel handig als je de stad niet kent ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Super Lid
|
![]()
ik vind hospiteren ook wel meevallen idd..toen ik ging (was voor een andere kamer maar die wilde ik zelf niet hebben omdat er ingebouwde rode kasten inzaten die niet geschilderd mochten worden, en zwart/wit geblokt zeil op de vloer dat er niet uit mocht
![]() ![]() ik ga trouwens studeren ja (nederlands), maar ik ga er al over 2 weken wonen omdat ik in utrecht wil gaan werken..ik ga denk ik ook meedoen aan de UIT omdat het me supergezellig lijkt, al hoop ik tegen die tijd de stad al wel redelijk te kennen ![]()
![]() |
#3 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ik heb de kamer vanaf 1 juli, maar wil half juli pas eens gaan verhuizen en dan eind juli daar zitten. zie wel hoe het loopt, iig moet het voor de UIT af zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5 | |