Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 29 December 2006, 23:10   #1
crappy
Lid

Standaard

inderdaad

ooh je spreekt ook uit ervaring zeker?

pffff bij mij is da altijd zo eh, ik vind da meiske leuk, ik zeg haar da, en haar antwoord is dan altijd ik vind u leuk en lief en grappig, maar ik wil gewoon vrienden blijven.

hoe kunnen ze nu weten dazze ni verliefd zijn als ze het ni willen proberen
crappy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2006, 23:23   #2
Lottte
Guest

Standaard

ik weet wel wat je bedoelt maar ik snap het best van de meisjes hun kant, er zijn nou eenmaal jongens met wie je hartstikke goed kunt opschieten en met wie het gewoon klikt als vriend maar met wie je jezelf geen relatie ziet hebben..ik denk dat je gewoon af moet wachten totdat je iemand ontmoet die wel voor jou valt waarschijnlijk een stom kut antwoord wat je niet wou hebben haha maar ja ..
  Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2006, 23:25   #3
Lottte
Guest

Standaard

oh ja en trouwens, ik snap je wel heel goed want betreft het wachten op 'de ware' want die ben ik ook nog nooit tegen komen maar bij mij is het probleem meer het tegenovergestelde van wat jij hebt, maar ik baal er ook best van dus je moet niet denken dat ik maar wat onzin uitkraam en je niet snap
  Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2006, 23:41   #4
Nonexistinghero
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Lottte Bekijk Bericht
oh ja en trouwens, ik snap je wel heel goed want betreft het wachten op 'de ware' want die ben ik ook nog nooit tegen komen maar bij mij is het probleem meer het tegenovergestelde van wat jij hebt, maar ik baal er ook best van dus je moet niet denken dat ik maar wat onzin uitkraam en je niet snap
Een verschil van 5 jaar is nog altijd wel best groot. Er zijn slechts weinig 21 jarigen die er niet meer zitten dat ze nooit een vriendin of vriendje hebben gehad, maar er zijn genoeg 16-19 jarigen die niet mee zitten dat ze dat nooit hebben gehad.

En 16 jaar is wel erg vroeg om zo iemand tegen te komen. Dat gebeurd haast niemand. 21 Komt wel wat vaker voor, maar ook nog niet zo vaak. Maar goed, aangezien de meeste mensen genoeg leuke meiden/jongens tegenkomen en ik niet, vind ik dat het best wel eens mee mag zitten. Die constante pech is niet goed voor m'n manier van denken. Ik ben nog behoorlijk positief, maar ook héél erg negatief.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2006, 23:44   #5
Lottte
Guest

Standaard

ja inderdaad ik las het even verkeerd ik dacht dat die jongen met het probleem het typte maar er zit wel wat in dat ik nog best jong ben om al zo'n iemand te ontmoeten maar zoiezo heb ik nooit iemand ontmoet waarme ik uberhaupt een serieuse relatie mee heb kunnen hebben, maar ik heb dan ook nog wel wat tijd opzich. en ik ken trouwens best wat mensen rond de 20 die hetzelfde hebben als jou hoor dus het is niet alsof het abnormaal is..
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels