|
|||||||
| Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
|
Oh ok, nou klinkt wat mij betreft best goed, ik denk dat je misschien een beetje afstandelijk over kan komen en dat dat de meiden misschien niet aantrekt? nouja in ieder geval veel succes ermee ! ik ga slapen
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
|
Dat hoor ik wel vaker, dat het goed klinkt, maar in de praktijk blijkt het vaak anders te werken. Ik ben bovendien zelf degene die meestal het contact maakt (als ik niks doe komt er niemand op me af, dus ben ik degene die 99% van de tijd het contact moet maken).
|
|
|
|
#3 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#4 |
|
Guest
|
ja inderdaad ik ben het met let it be eens
ik denk dat je misschien terwijl je het niet door hebt erg negatief en afstandelijk over kan komen mischien dat je daarom niet zo in de smaak valt
|
|
|
|
#5 | |
|
Guest
|
Citaat:
Ik spreek uit ervaring als ik zeg: Mensen komen nauwelijks naar me toe. Wat m'n gevoelens betreft... ik ben zelf nogal gesloten. Ik sta open voor anderen, maar laat nauwelijks blijken aan anderen hoe ik me voel. Dat is gewoon het soort persoon dat ik ben. Als ik mezelf openstel dan zal ik helemaal geen goede indruk maken (die negatieve gedachten, snappie? Meestal denk ik na voordat ik iets zeg). Zelfs gesloten mensen hebben in het algemeen lang niet zo veel moeite met het ontmoeten van mensen als mij. Zij doen niks en anderen komen vaak wel op ze af. Misschien niet zo veel, maar meer dan genoeg mensen. Maar goed... zoals altijd moet ik dingen in m'n eentje oplossen. Die manier van denken van mij hoort op zich niks uit te maken, want al m'n bedoelingen zijn goed. Dat merken ze op school ook wel, met al die hulp die ik heb gegeven als ze het nodig hebben, of ze er nou om vragen of niet. |
|
|