Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 18 January 2007, 12:13   #1
AMF
Super Lid

AMF's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door niemand Bekijk Bericht
Fraaie verdenking, maar ik kan hem meteen ontkrachten
De eerste ronde was ik wel actief, heb ook laten weten op wie ik stemde en anneke heb ik ook gestemd.
Ik ben e 2de ronde vergeten (dorpelingen ronde, maar wolven ronde was ik ook niet online) , en voor zover ik weet heeft de spelleider daar niet aangegeven dat er stemmen miste bij de wolven, mocht ik een wolf zijn geweest, hadden ze dus een stem gemist.
Hiermee is het toch niet ontkracht? De eerste ronde kan je actief zijn geweest, maakt verder niet uit, als wolf kun je ook zeggen dat je op iemand hebt gestemd. Verder, tijdens de eerste eetronde van de wolven postte de Spelleider dit:

Citaat:
Origineel gepost door Spelleider
Lieve deelnemertjes,
ik heb nog geen pm van de wolfjes (denk eraan: 22uur is de deadline!) en ik moet wat eerder weg dan ik gister zei.
dus morgenochtend rond een uur of 11 komt de uitslag
Dan kan het dus heel goed geweest zijn dat ze die stem alsnog niet gehad heeft en gewoon die van de andere twee wolven heeft aangehouden, of dat de wolven uit naam van iedereen hebben gestemd.

Citaat:
Origineel gepost door AmbyPur
@AMF, gevoelsmatig hebben we zo weinig aan
I know I know, maar het is in jouw voordeel potverdorie Als je het op de activiteit van iedereen moet baseren wordt het lastig En momenteel komen een paar mensen op mij verdachter over dan anderen.
Oud 18 January 2007, 12:48   #2
niemand
Super Lid

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door AMF Bekijk Bericht
Hiermee is het toch niet ontkracht? De eerste ronde kan je actief zijn geweest, maakt verder niet uit, als wolf kun je ook zeggen dat je op iemand hebt gestemd. Verder, tijdens de eerste eetronde van de wolven postte de Spelleider dit:
de eerste ronde postte de spelleider dat (ronde van de wolven) de wolven nog niet gestemd hadden.
Toen was ik wel actief.
Ik heb de 2de dorpelingen ronde gemist
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels