|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Sterkte Bobba.
(biffy, ik wacht voorlopig ook nog even af tot zondag, maar denk dat mijn stem uitgaat naar impressions of appelshampoo). Wat AMF betreft heb je ook gelijk. Bedacht het me gisteren ook, maar die laat zich alweer helemaal niet zien. Zou me niet verbazen als die dit keer wederom wolf is (voor de derde keer zou dat dan zijn?). Maar het is nog te vroeg in het spel om daar de verdenking op te baseren, dus ik hoop dat ze zich binnenkort wat meer laat zien).
"Groetjes terug." Laatst aangepast door Tyskie : 2 February 2007 om 15:18 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Girls JustWannaHave Fun
|
![]()
De laatste keer dat ik hier heb gelezen was woensdagavond (de laatste posts die ik las, waren de uitslag en impressions die zei dat een lijstje wel handig zou zijn, ofzoiets
![]() Vanavond heb ik veel tijd, dus ga ik zo dadelijk even bijlezen (jullie posten veel! ![]() ![]()