|
Kunst Leuke cabaretier gezien? Of spannende expositie in een museum? Schrijf je recensie hier! Mooi verhaal, gedicht of kunstig plaatje? Deel het hier met anderen! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Wow lees je dat zomaar voor de lol of moet je dat lezen voor school? Nouja het is sowieso leuk dat je het leest, wij hebben dat vorig jaar gedaan.
Ik heb pas gelezen; hettie jones - how i became hettie jones mark haddon - the curious incident of the dog in the nighttime ![]() en nu ben ik bezig in kate chopin - the awakening. |
![]() |
![]() |
#2 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
Ik moest dit lezen voor Engelse literatuur. Alles wat ik momenteel lees, is voor school. Geen tijd meer voor andere dingen...
![]() |
#3 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]()
Gelukkig moet ik over al de boeken die ik moet lezen (26 momenteel) geen essays schrijven. Ik ben bezig met een bachelortaak over liefde en seksualiteit in de Hypnerotomachia Poliphili momenteel.
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
En je bachelortaak bedoel je daar gewoon je eindwerkstuk mee zeg maar? Bij ons heet het dan weer bachelorthesis, maar ik neem aan het idee hetzelfde is. Wat ga je precies onderzoeken/doen/weetikwat? |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Het zal wel gelijkaardig zijn met een bachelorthesis, denk ik (opleiding: 3 jaar bachelor + 1 jaar master). Ik ga het tweede boek van de Hypnerotomachia Poliphili analyseren. In het eerste boek beschrijft Poliphilus zijn zoektocht naar zijn geliefde Polia en in boek 2 geeft Polia haar versie. Maar Polia is eigenlijk Poliphilus, want het is in zijn droom. Dus ja, het zal voornamelijk over de seksualiteit (hoe de driften nagejaagd worden) en over de retorica (hoe alles in de taal weerspiegeld wordt) gaan. Wat studeer jij?
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
En je onderwerp klinkt interessant, hoe ben je daar zo opgekomen? (Ik heb volgens mij ooit wel geweten wat jij studeerde maar ik ben het vergeten ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
mark haddon - the curious incident of the dog in the nighttime, snapte jij op het laatst nog waar hij het allemaal over had met die kronkels van hem er tussen door? Ik was echt helemaal de weg kwijt in dat boek.
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Waar ben jij de weg kwijt geraakt dan? ![]() |
|
![]() |