Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 29 May 2007, 20:02   #1
Wesley Pieterse
Guest

Question klasgenoten zijn kleuters

Hallo allemaal, ik ben nieuw maar ik heb gelijk al een brandende vraag. Ik heb een vriendin die bij mij in de klas zit maar die helemaal in Best woont (ik zit op speciaal onderwijs) en ik ben van mezelf heel erg verlegen maar dat probeer ik een beetje te verhullen door altijd een grote bek te hebben en door stomme acties uit te halen zoals leraren uitschelden enzo (ja ik weet het heel stom maar het is gewoon wie ik ben, ik heb namelijk Autisme ). Je zou dus kunnen zeggen dat ik helemaal niet schattig ben of wel soms? Naomi en ik zijn allebei heel erg verlegen en dus durven we nog niet eens elkaars handen vast te houden tijdens de pauzes . Maar nou vinden heel veel van die kleutertjes het leuk in de klas om te zeggen dat ik schattig ben samen met Naomi en zodoende durf ik dus helemaal niets te doen want als hun ons betrappen terwijl wij zoenen ofzo dan worden ze pas echt vervelend. Ik heb al geprobeerd te zeggen dat ze op moeten houden maar ze luisteren niet (ik word toch al heel veel uitgelachen op school omdat ik uit Helmond kom dus dat zal er ook wel mee te maken hebben) maar ik schaam me echt dat ik zo'n mietje ben dat ik niet eens Naomi's hand durf vast te houden alleen om hun reacties.

Weet iemand een manier hoe ik hier mee om kan leren gaan of niet? Alvast bedankt...
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2007, 20:59   #2
blabla1993
Super Lid

blabla1993's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Wesley Pieterse Bekijk Bericht
Naomi en ik zijn allebei heel erg verlegen en dus durven we nog niet eens elkaars handen vast te houden tijdens de pauzes .
Naomi is je vriendin? Maar iig, waarom zou je elkaars handen vast moeten houden dat is echt geen verplichting als je verliefd bent.
Citaat:
Maar nou vinden heel veel van die kleutertjes het leuk in de klas om te zeggen dat ik schattig ben samen met Naomi en zodoende durf ik dus helemaal niets te doen want als hun ons betrappen terwijl wij zoenen ofzo dan worden ze pas echt vervelend.
Dat doe je toch niet op school? Spreek af na school, thuis of weet ik waar, daar kunnen die 'kleutertjes' je niet 'betrappen'.
Citaat:
(ik word toch al heel veel uitgelachen op school omdat ik uit Helmond kom dus dat zal er ook wel mee te maken hebben)
Wij lachen ook wel eens om klasgenoten die uit een boerengat komen, maar dat is plagen en niet pesten. Ik weet niet hoe het bij jou zit maar als het pesten is vind ik het wel erg zielig van ze
Oja, waarom heb je jouw echte naam als forumnaam gebruikt? lekker handig als iemand dat vind.
Oud 30 May 2007, 17:57   #3
Wesley Pieterse
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
Oja, waarom heb je jouw echte naam als forumnaam gebruikt? lekker handig als iemand dat vind.
die kneusjes uit mij klas doen alleen maar online spelletjes en msnen alleen maar
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels