|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
Ik wil wel eens een röntgen foto voor en na het mirakel zien van die vriend van je.
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
zucht...
waarom kunnen mensen nooit is iets aannemen zoals het is, dat is namenlijk GELOVEN. en wat moet je met een röntgenfoto? ps. waarom zitten we over een boom te praten in een topic over geloof? ![]() Laatst aangepast door Apollo : 4 June 2007 om 14:51 |
![]() |
![]() |
#3 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
En met een röntgen foto zou ik wel willen zien hoe dat been er eerst uitzag en wat voor mooi stukje techniek de artsen er daarna in hebben geplaatst om dat been langer te maken ![]()
![]() |
#4 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Mijn vriend had er erg last van en ik had hem meegenomen naar een genezings dienst, daar is hij gaan bidden met de dominee en naar een tijd was zijn been aangegroeid. In diezelfde dienst waren verlamde mensen die weer konden lopen en mensen met kanker die na de dienst geen kanker meer bleken te hebben. En nee, die verzin ik niet zomaar. En het voorbeeld wat jij geeft is heel anders, er is niemand die dat kan bewijzen omdat het niet gebeurt is (of er is een gestoorde wetenschapper bezig geweest). Voor het geloof is als bewijs genezingen, engelen die gezien zijn en natuurlijk de bijbel. En om dat verzonnen te moeten hebben zou je wel heeeel veel fantasie moeten hebben (ik zeg niet dat het niet verzonnen kan zijn maar dat lijkt me sterk) |
|
![]() |
![]() |
#5 |
aber, warum?
|
![]()
Je staat er van te kijken wat voor dingen de mensen de afgelopen duizenden jaren allemaal hebben verzonnen.
#6 |
Lid
|
![]()
hier een website met onderwerpen over mensen die een bijna dood ervaring hebben meegemaakt.
Verhalen van verschillende mensen komen overeen met wat ze gezien hebben en zelf niet gelovigen kwamen (toen ze weer levend werden) gelijk tot geloof. we hebben natuurlijk geen bewijs of het echt zo is, maar als duizenden mensen dit mee hebben gemaakt en allemaal over het zelfde vertellen is het mischien wel bewijs genoeg voor je. hopelijk komen de niet gelovigen ooit nog is tot geloof (in dit leven) http://nl.msnusers.com/bijnadoodervaringen |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Banned
|
![]()
Dan kun je dus ook zonder problemen de Röntgen foto's laten zien
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
over de kwestie van de vallende boom. ik wou aantonen met die zin dat dat hetzelfde als over geloof discuseren je kan urenlang wetenschappelijke feiten boven halen maar niks kan het bewijzen. dus besteed je energie aan een goed mens te zijn en als je dat doet dan moet god je toch wel binnenlaten.
|
![]() |
#9 | |||
Beheerder
|
![]() Citaat:
Die olifant verzin ik ook niet Citaat:
Citaat:
Als ik een halve kilo paddo's naar binnen werk wil ik ook wel vreemde dingen gaan zien ja, maar omdat het dan maar als bewijs te zien gaat me toch een beetje ver
![]() |
#10 | |
Banned
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() als je dat zo nodig de hele dag wilt roepen weet ik niet wat je in dit gedeelte van het forum doet ![]() |
|
![]() |