|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
hallo
ik moet van mijn ouders met mijn neef trouwen in marokko maar ik wil dat niet mijn neef is 24 en ik moet van mijn ouders en zijn ouders met hem trouwen maar ik ben verliefd op een andere jongen die nederlands is maar nu ben ik bang om dat te vertellen aan mijn ouders want dan zullen ze me misschien niet meer accepteren als familielid dus wat moet ik doen trouwen met me neef voor mijn ouders of mijn ouders verdrietig maken en met een andere jongen verkering nemen? ik weet niet meer wat ik moet doen en ben erg bang dat me vader me wat aandoet als ik niet met mijn neef trouw maar ik snap niet waarom hij wil dat ik met me neef trouw wat moet ik nou doen? ik kan er echt niet van slapen ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Als je ouders echt van je houden, dan accepteren ze ook dat je niet met je neef wilt trouwen. Als mijn ouders dat zeiden, dan had ik dat ook niet gedaan, als ik dat niet wil.
Mijn ouders mogen me wel tips geven, maar als ze iets gaan verplichten kunnen ze het vergeten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Beheerder
|
![]()
Niet alles gaat zoals "wij" het hier in onze cultuur doen...
![]() |
#4 |
Lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Super Lid
|
![]()
Uhu tuurlijk en dan door papaprimitief gelyncht worden omdat ze tegen zijn regels en cultuur in gaat.
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Mss is er iemand in de familie waar je dit over kunt hebben. En dan voor een oplossing zoekt. Maar gij bepaald wat JIJ doet in UW leven, en niet iemand anders. Wat betreft uw gevoelens voor deze jonge die je wel graag ziet, zie je een toekomst? Zie je iets meer dan alleen maar verliefd zijn? ... 1 ding is zeker en dat is dat je niet met je neef wilt trouwen. Laatst aangepast door dimosa : 17 August 2007 om 13:06 |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
denk is na, binne jaren wordt je 30, je bent nog steeds met je neef getrouwd en ongelukkig, ondertusse heeft die ene jonge ook al een lief en bij je ouders woon je tog al niet meer ---> als je nu doet wat je zelf wil ga je er later blij me zijn, nu misschien niet maar later wel DENK IK HE...
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
kijk tuurlijk is het heel erg dat je ouders je neit meer zullen accepteren ik bedoel eht is wel je familie maar je meot ook aan je eigen toekomst denken zie jij jezelf al naar Marokko gaan en met je neef trouwen? wat heb je dan voor toekomst JIJ moet ook gelukkig zijn! en je ouders kunnen niet jou geluk beslissen!
|
![]() |
![]() |
#9 |
My Chemical Romance <3
|
![]()
Veel kunnen we er ook niet aan doen als het zo gaat in je cultuur kunnen wij da zeer weinig aan veranderen, Sorry.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
dat is iets waar je zelf over moet nadenken.
wij weten niets van je ouders (of familie). hoe kunnen wij dan weten hoe ver deze zouden kunnen gaan? voor een antwoord te kunnen geven op deze vraag missen we 1 gegeven: Zijn je ouders verwesterd of hangen ze nog volledig vast aan de cultuur daar? |
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Die mensen leven nog in de 15de eeuw want de Koran werd pas 600 jaar later geschreven (D.O.O.R. M.E.N.S.E.N!!!!)dan de Bijbel, ook door mensen geschreven trouwens. Ik zou de kindertelefoon bellen of de politie en je verhaal vertellen. Pas maar op voor eerwraak want dat mag van Mohammed! Leef je eigen leven, gewoon als vrij mens! |
|
![]() |