|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Fries Famke
|
![]() Citaat:
Trends!! Vind jij dat onbenullig heiden ik word voor leugennaar uit gemaakt en dat soort dingen ja toedels daar ga ik niet mee eens. Hij begint over mijn naam te zeuren dus dan doe je moeilijk. Als hij me nou in echt nou kon vond ik het anders als hij me dan niet mocht maar hij kent me niet dus hij is laag bezig om nu al te oordelen en dat zegt genoeg over hem. Veel leden durven niet te antwoorden omdat ze niet gelooft worden. doe daar wat mee. Wat de meeste lachen jullie nu uit hoe jullie over mij zitten te kritieceren. Maar zelf hebben jullie nog dommer topic's geopend en vragen dingen kom op. Word allemaal volwassen hier en dan kan je wel 20 enz zijn maar dan wil niet zeggen dat je alles weet. Als ik jullie op zoek over topic heb ik bij hem (crizlybeer) al aardig kinderachtige topic's gezien. Ja joh dan ben je volwassen. HIj kan dan groot enz zijn denk je dat ik daar bang voor ben. Kom op. Ga niet oordelen want je kent de mensen hier niet.
![]() |
#2 | |
Super Lid
|
![]()
Leer zelf eerst maar eens typen (en Engels.)
Citaat:
Oja: 1Erg triest als je jezelf beledigd voelt via internet. 2Denk je dat het de bedoeling van Chrizlybeer is om jouw bang te maken? ![]()
![]() |
#3 | |||||
Beheerder
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik kan oordelen over jou op basis van wat je hier typt en hoe je je hier gedraagd, kan je zeggen wat je wilt maar dat is nu eenmaal zo. Net als dat jij mij nu waarschijnlijk een ontzettend irritant vervelend ventje vindt. Maar ho, he wacht eens, dat kan je niet zeggen want je kent me niet ![]() Dikke bullshit dus dat je niet over iemand kan oordelen als je hem of haar niet in het echt hebt gezien.... Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Jawel
![]() |
#4 | |
Fries Famke
|
![]() Citaat:
Jammer dat je me naam niet begrijpt en dat hoeft ook voor mij ook niet. ik heb er een bekenis voor en gaat jou geen ruk aan wel. En over volwassen gesproken ik ben het wel. Ik heb mn eigen leven en zit niet overal over te klagen over een andere zn gedrag op een forum. JIj moet eerst goed naar je zelf leren kijken en hoe jij typt want jij gedraagt je als een klein rot kind die aandacht schreeuwd want jij bent diegene die het meeste op mij reageert dus! Ga zo door je nieuwe leden zijn weg. Je denkt dat je echt hoog in je bol hebt zitten kom op. je bent net als iedere andere lid alleen met meer rechten. Ik ben op en site ook een crew maar dan ben ik niet meer dan een ander want zulke mensen haat ik. Als je me site niet leuk vind jammer dan er zit meer op dan die sexy dinge hoor kijk eens verder dan je neus lang is. En zoek een vriendin
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
#6 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Haha je praat als mn nichtje van 11 , vet lief ![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
![]() En zoek een vriendin, tja ik wil er best nog wel een zoeken maar ik denk dat mn huidige vriendin daar niet echt heel erg blij mee zal zijn. Ik zou zeggen zoek eens een vriend, als je maar oppast dat je niet "aangerand" wordt ![]()
![]() |
#8 | |
Fries Famke
|
![]() Citaat:
ik ga niet met trends mee want dat intereest me niet. ik loop niet in dure merk kleding. heb er misscien wel geld voor maar vind het geen moeite waard.
![]() |
#9 |
Beheerder
|
![]()
Waar zeg ik dat je met dure merkkleding moet lopen om met trends mee te lopen? Je vind jumpen tof, playboy is geweldig, tattoo's en piercings zijn geweldig, je bent bi en ook nog eens aangerand. Zijn toch wat trends die er heersen de laatste tijd.
#10 | |
Fries Famke
|
![]() Citaat:
Hallo jij kent mij niet eens en je moet je rotkop dicht houden met je commetaar want je bent geen eens beter als je me elke keer min maakt om niks want die trends doen kleine kidneren van 12 en ik bijna 20 dus houd je rot kop dicht je kent me rest van verleden niet
![]() |
#11 |
Lid
|
![]()
Deze vond ik hilarisch, de post waarop ze deze reactie gaf was geschreven zonder fouten. Ze kent blijkbaar het woord tendens niets en denkt dus dat het trends is maar dan fout gespeld
![]() EDIT: Ik lees nu pas dat je al bijna 20 bent. Nu zou je toch al wel teksten moeten kunnen schrijven met grammaticaal correcte zinnen. Laatst aangepast door Anubis : 7 September 2007 om 10:02 |
![]() |
![]() |
#12 | |
Fries Famke
|
![]() Citaat:
moeite ermee dat ik bijna 20 ben??
![]() |
#13 |
Super Lid
|
![]()
Rot jij gewoon ff op? Hypocrisie ten top.
#14 | |
tijd om op te staan
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#15 |
Fries Famke
|
![]()
goh gaan we schelden???
#16 |
Lid
|
![]()
De gramaticaal correcte zin zou zijn "dan je met spellingsfouten bezig te houden", niet "dan je op spellingsfouten bezig te houden". En "ga jij je maar met je leven bezig" slaat ook op niet veel. Als je dan toch 19 bent, leer dan eens spreken/typen op een niveau dat hoger is dan de lagere school, jezus.
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Fries Famke
|
![]() Citaat:
![]() |
#18 |
Beheerder
|
![]()
Dit heeft wederom niets met moeilijke woorden te maken maar meer met de grammaticale correctheid die je kan verwachten van iemand van bijna 20....
#19 | |
Fries Famke
|
![]() Citaat:
Dit is de laaste keer dat je me hier zult treven doeiiii