|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
"God heeft niet bestaan" .. God .. is geen persoon.. of een wezen.. of what ever.. maar ik denk dat God een 'energie' is..
een soort.. jah.. ik kan niet uitlegge ![]() maar het is soms erg fijn als je weet dat je niet 'alleen' bent.. (( als je gelovig bent dan )) |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Liefde,geloof,leven zijn de belangrijkste dingen in mijn leven.
Maar Liefde is de belangrijkste voor mij. God is geen man op wolkjes. Het is liefde die je in jouw hart draagt. Terwijl wij hier zinloos zitten te discuseren. Zouden we elkaar de hand moeten reiken. Naar elkaars menig luisteren. En die respecteren van allebei de kanten. De mensen die niet geloven wat jij gelooft aanvaarden. Je kan er alleen maar van leren. Iedereen is mens en iedereen is vrij om te geloven wat hij wilt. Sta ervoor open. Geniet van ieder woord. En van iedere seconde van de dag. Steun zij die het moeilijk hebben. En laat u steunen wanneer u het moeilijk hebt. Een knuffel heeft nooit iemand kwaad gedaan. Zij die hier beweren te geloven en weigeren te luisteren moeten hun oren (in dit geval ogen ![]() Respect,vrede en liefde. |
![]() |
#3 |
Banned
|
![]()
We kunnen geloof afschaffen en dan in een drumcirkel gaan zitten en hippie verhaaltjes gaan vertellen.
En flikker op met je respect ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Scherpzinnig van je. Altijd leuk om te weten dat er mensen zijn die verder kunnen denken over één woord.
![]() |