|
|||||||
| Even voorstellen Hoi! Ben jij nieuw op dit forum? Hier kun je jezelf dan even voorstellen aan de andere leden op dit forum. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 | |
|
Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
#2 |
|
Lid
|
niksS self cOmmentaar... srrY hOor maar sOw sielug bn ik nie.. heel veel menSe schrijven in mijn stijll... dat heet breezah-taal.. Oftewel.. mSn-taal.. daar is tOg verder niks mis mee.. het feit dat julliej me vn diej bull-shit verdenken segt al heel wt Over jullie self... ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
#3 | |
|
Lid
|
Citaat:
STIL MAAR DANKU..
|
|
|
|
#4 | |
|
Guest
|
Citaat:
er is juist heel veel mis met msntaal, het is A: vet irritant om te lezen met die hoofdletters B: vet irritant om te lezen met de andere woorden C: slecht voor de moderne maatschappij D: slecht voor de jeugd (de kwaliteit van de nederlandse taal gaat omlaag omdat ze denken dat je woorden echt zo moet schrijven) E: FUCKING IRRITANT ![]() houd je bek nu maar ![]() (en trouwens, als je sammy heet ben je een jongen, hoe diep ben je gezonken en hoe homo ben je als je breezah taal gebruikt )
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Lid
|
Citaat:
WAATTT..!! ben je helemaal kk gek he om soo te doen sukkel .. wajoooo en trouwens WAT THE FUCK KOM JIJ MET je homo shit joh mogol ten 1e ben k een wijf en mijn naam is eigenlijk samantha dus kom nou niet..!!!! Whahahaha triest..
|
|
|
|
#6 | |
|
Guest
|
Citaat:
sorry, IK triest???!?!?! ![]() zegt breezahsletje ![]() krijg mensenkennis
|
|