|
Even voorstellen Hoi! Ben jij nieuw op dit forum? Hier kun je jezelf dan even voorstellen aan de andere leden op dit forum. |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
niksS self cOmmentaar... srrY hOor maar sOw sielug bn ik nie.. heel veel menSe schrijven in mijn stijll... dat heet breezah-taal.. Oftewel.. mSn-taal.. daar is tOg verder niks mis mee.. het feit dat julliej me vn diej bull-shit verdenken segt al heel wt Over jullie self... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#3 | |
Lid
|
![]() Citaat:
STIL MAAR DANKU.. ![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
er is juist heel veel mis met msntaal, het is A: vet irritant om te lezen met die hoofdletters B: vet irritant om te lezen met de andere woorden C: slecht voor de moderne maatschappij D: slecht voor de jeugd (de kwaliteit van de nederlandse taal gaat omlaag omdat ze denken dat je woorden echt zo moet schrijven) E: FUCKING IRRITANT ![]() houd je bek nu maar ![]() (en trouwens, als je sammy heet ben je een jongen, hoe diep ben je gezonken en hoe homo ben je als je breezah taal gebruikt ![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
sorry, IK triest???!?!?! ![]() zegt breezahsletje ![]() krijg mensenkennis ![]() |
|
![]() |