Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Gezondheid & Lifestyle
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 8 January 2008, 15:11   #10
Pakspul
Banned

Pakspul's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Sick Boy Bekijk Bericht
Staat niks over darmkanker, het is dus nog nooit gebeurd
Citaat:
Origineel gepost door Sick Boy Bekijk Bericht
Nee, maar sommigen zien de waarheid wel, net zoals brian welch van korn (ja heb ik al een paar keer gezegd, maar ik neem hem gewoon even als voorbeeld), die geloofde het ook niet meteen, maar ging "opzoek" naar het antwoord. Hij ging de bijbel lezen en na een week had hij gevraagd of god hem wilde helpen om van zijn verslaving af te komen etc. Hij kreeg toen ook het gevoel dat god er was, het was heel even, maar hij voelde het (check die video maar die ik een paar berichten terug gaf), hij dacht zelf dat het de drugs geweest moest zijn maar vanaf de volgende dag, had hij nooit meer drugs gebruikt, terwijl hij erg verslaafd was.
Menselijke hersen kunnen heel wat zelfs een verslaving onderdrukken alsof het er niet is, maar ik durf er op te wedden dat hij toch een possie ontwenningverschijnselen heeft gehad en toen hij de bijbel ging lezen is het proces van stoppen al begonnen, god staat er dus buiten. Hij gebruikt god als stok achter de deur.
Citaat:
Het bewijs is al die ervaringen van mensen, de bijbel en jezus.

En die link die ik bovenaan dit bericht heb gegeven staat ook dat onderzoekers al die verhalen hebben vergeleken en dat in deze verhalen/ervaringen zoveel gelijksoortige kenmerken zijn er geen sprake kon zijn van toevalligheden of fantasie.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_UFO_sightings
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_contactees
Citaat:
Ik denk niet dat er niet meer zonden zijn dan vroeger en trouwens hoe kan jij dat nu weten of er nu meer zonden zijn was je erbij dan.
Omdat er nu meer mensen zijn en mensen zijn genialer geworden in het moorden en martelen van mensen (het is een specialiteit van ons, want damn we zijn er echt goed in ).
Pakspul is offline  

Berichting Regels