|
|||||||
| Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Lid
|
Hoe stel je je vriend aan je ouders voor? M'n ouders zijn nogal streng en er mogen geen jongens binnen bij ons thuis. toch zeker niet van 4/5 jaar ouder. Maar ik wil niet meer liegen tegen m'n ouders dat ik niets met hem heb. Dus enige goede raad?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Super Lid
|
Ouders slaan en zeggen dat we in 2008 leven.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lid
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Super Lid
|
Ik zou het toch wel zeggen dan, liegen tegen je ouders is meestal niet fijn en als het uitkomt ben je nog verder van huis. Ervoor uit komen dat je een vriend hebt op wie je gek bent is een idee. Het ligt eraan hoe je ouders zijn, maar misschien is het een idee om hem voor de koffie uit te nodigen zodat je ouders een beetje weten wat voor jongen het is.
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Lid
|
Citaat:
Maar tmoet zeker wel zeker.. |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
En na dat gesprek heb je natuurlijk ook nog wel gewoon tijd met z'n tweetjes.
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Lid
|
Citaat:
Maar khad het volgende bedacht.. Als ik nu eens zei dat ik met een paar vrienden ging zwemmen, een feesje, of ergens anders naartoe.. en dan vraag ik als hij meemag. Als hij me dan terugbrengt komt hij even binnen.. Goed idee? Omdat.. ik zeker weet dat als ik zou vragen van mag ik weggaan met m'n vriend en mag die thuiskomen, of alleen thuiskomen al, dan zou het niet mogen denk ik.. Maar dan lijkt het op toeval, dat die even mee binnenkomt.. |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
Het lijkt me wel het verstandigst om je ouders van te voren in te lichten, dan kunnen ze daarvoor nog even aan het idee wennen. En zijn ze rustiger in het gesprek met hem zelf en zullen ze minder gauw boos enzo worden.
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Lid
|
Citaat:
|