Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 4 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 1 March 2009, 22:30   #19
De-Emo
Lid

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door mwa Bekijk Bericht
wat doe je als je net uit een serieuze relatie komt.
en je houd allebei nog van elkaar, wel ik denk toch dat ze nog van mij houd.. maar jullie zijn uit elkaar gegaan omdat jullie gewoon te ver van elkaar woonden. zij wil jou het liefst gewoon vergetenn. maar jij wilt niet opgeven, want je voelt dat er echt iets was tussen jullie. je wil ervoor vechten omdat ze echt alles is. hoe ga je hiermee om, als ze jou niet wil zien. jullie zien elkaar enkel nog op msn.. gsm..
&zeg niet dat ik haar moet vergeten ofzo,
Je vraagt om advies, maar tegelijkertijd wijs je een bepaald antwoord al van te voren af. Waarom vraag je dan advies, als je het toch alleen maar wil horen wat jou bevalt? Ik begrijp je wel. Weet je wat het is? Afstand is iets waar sommige mensen heel moeilijk mee om kunnen omgaan. Begrijpelijk, je wil immers zo dicht mogelijk en zo vaak mogelijk bij degene zijn waar jij om geeft.

Uit zelfbescherming beëindigen mensen het vaak, omdat het ze teveel kwelt hun geliefde zo weinig te zien. Dat is niet leuk voor jou, maar het is de harde realiteit. Hoe ga je daar mee om? Dat kan ik niet voor je zeggen. Iedereen gaat daar anders mee om.

Je zegt dat je haar nog spreekt op MSN/GSM. Dat is een goed teken. Als ze je écht helemaal wil vergeten, zou ze dat ook afkappen. Maar, verbind hier geen overhaaste conclusies aan, het zegt niet dat ze je terug wil. Je kan er, voorzichtig, met haar over praten. Dat kan je doen. Maar dring jezelf niet op. Het is voor jou nu vooral afwachten, de bal ligt bij haar. Wil zij het niet meer, dan zal jij dat moeten accepteren. En ja, dan zul je haar moeten gaan vergeten.
Graced by the love of God, their sacred lives scattered across
De-Emo is offline  

Berichting Regels