|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
F0rum God +
|
![]()
optie 1: je zet je verstand op nul en gaat ervoor. in dat geval kunnen we je helpen.
optie2: Je waagt de stap niet en voelt je een paar weken erg kut. ook dan kunnen we je helpen. optie3: je doet niks en blijft jammeren. in dat geval willen je niet eens helpen. dus, optie 1 of 2?
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Ik waag de stap al zo'n 2 jaar niet dus kut voel ik me toch al
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
F0rum God +
|
![]()
dat was mijn vraag niet.
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
Alleen dan wilt ze altijd dat er vrienden meegaan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
Vind het wel raar dat als het een goede/beste vriendin van je is dat jullie nooit iets (alleen) samen hebben gedaan...maar wat henkus zegt, je moet haar niet vragen of zeggen. Gewoon veel leuke dingen met haar doen. Als zij vrienden erbij wilt hebben prima (voor een paar keer) maar wees dan attent voor haar. En dan gewoon een keer voorstellen om iets met zijn tweeën te doen. Wees dan ook niet meteen direct, want kan je haar afschrikken, wees dan gewoon jezelf en alles rustig en met geduld opbouwen.
|
![]() |
![]() |