|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Geen zin.wat isdit dan?
|
![]()
Geef ook effies andwoord op de mijnes als je wilt.
please.
#2 |
Lid
|
![]()
NEE! ik had een heel verhaal gemaakt en firefox viel uit
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||||
Lid
|
![]()
Zeespons, over sommige dingen ben ik het wel met jou eens. Hier nog een paar punten om verder over te praten:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Of het kan zijn dat hemel en hel een heel andere dimensie zijn, of een wormgat waar je in terechtkomt als je dood gaat, maar hier kan niemand ooit achterkomen... Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
#4 | ||
Geen zin.wat isdit dan?
|
![]() Citaat:
homoseksualiteit wordt ook al steeds vaker geaccepteerd onder bepaalde christenen. Terwijl dit origineel toch echt wordt afgekeurd. Ga je nu naar de hell? de ene zegt van wel. en de andere van niet. Het begint gewoon betekenisloos te worden. Citaat:
Precies, Dit is dus wat ik bedoelde. Iedereen zou wel naar de hemel willen gaan. Dat is de plek waar je geen zorgen, last, honger, of enig ander basisbehoefte. Het is dus natuurlijk om zo te denken. Zo werkt je brein nou eenmaal.
![]() |
#5 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Zal vast wel mogen. Hoge priesters hebben ook een speciaal boekje om kindermisbruik goed te praten tegenover God.
![]() |
#6 | |||
Lid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#7 | ||
Geen zin.wat isdit dan?
|
![]() Citaat:
Citaat:
En over die geesten. Hoe komt het dan dat niemand uit mijn familie ooit zulke verschijnselen gezien heeft? Ik geloof dat jij wel redelijk kunt nadenken. Dus kun je nog eens een keer terug komen wanneer jij er daadwerkelijk 1tje gezien hebt? Dan is de hemel een materiele plek zonder onze lichamen en/of gedachtes. Je hebt je eigen brein nodig om het zelfde te doen en denken in de hemel.
Niet iedereen is gelijk. Welke voet is van jou langer? Laatst aangepast door Zeespons : 9 August 2009 om 22:54 |
||
![]() |
![]() |
#8 | ||||
Lid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#9 | |||
Geen zin.wat isdit dan?
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Demensies moet je niet te letterlijk nemen. Ze zeggen dat wij 4 demensies kunnen waarnemen. Namelijk : Lengte brete hoogte en tijd. Ze zeggen dat we niet meerdere demensies kunnen waarnemen met de zintuigen die we op het moment hebben. http://www.allaboutthejourney.org/du...ezus-video.htm Hier wordt een voorbeeld gegeven hoe we zouden leven zonder de demensie hoogte. Nu maakt hij alleen een grote fout. met dat er niks bestaat dat 3 (lengte brete tijd) demensies heeft. Hij neemt het echt veels te letterlijk. Waarom zou er niks bestaan met 2 demensies? 1: we zouden het dan moeten kunnen waarnemen omdat wij er 4 hebben. 2: Probeer je maar is 2 demensies voor te stellen. (lengte, tijd) Het kan niet. 3: Laat staan 1. 4 Hij zegt dat deze 4 aanmekaar zijn verbonden en komt met een basis van zijn theory over "flat land" die dus zoals ik net zei. niet klopt.
Niet iedereen is gelijk. Welke voet is van jou langer? Laatst aangepast door Zeespons : 11 August 2009 om 17:56 |
|||
![]() |