|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | ||
Geen zin.wat isdit dan?
|
![]() Citaat:
Citaat:
En over die geesten. Hoe komt het dan dat niemand uit mijn familie ooit zulke verschijnselen gezien heeft? Ik geloof dat jij wel redelijk kunt nadenken. Dus kun je nog eens een keer terug komen wanneer jij er daadwerkelijk 1tje gezien hebt? Dan is de hemel een materiele plek zonder onze lichamen en/of gedachtes. Je hebt je eigen brein nodig om het zelfde te doen en denken in de hemel.
Niet iedereen is gelijk. Welke voet is van jou langer? Laatst aangepast door Zeespons : 9 August 2009 om 22:54 |
||
![]() |
![]() |
#2 | ||||
Lid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#3 | |||
Geen zin.wat isdit dan?
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Demensies moet je niet te letterlijk nemen. Ze zeggen dat wij 4 demensies kunnen waarnemen. Namelijk : Lengte brete hoogte en tijd. Ze zeggen dat we niet meerdere demensies kunnen waarnemen met de zintuigen die we op het moment hebben. http://www.allaboutthejourney.org/du...ezus-video.htm Hier wordt een voorbeeld gegeven hoe we zouden leven zonder de demensie hoogte. Nu maakt hij alleen een grote fout. met dat er niks bestaat dat 3 (lengte brete tijd) demensies heeft. Hij neemt het echt veels te letterlijk. Waarom zou er niks bestaan met 2 demensies? 1: we zouden het dan moeten kunnen waarnemen omdat wij er 4 hebben. 2: Probeer je maar is 2 demensies voor te stellen. (lengte, tijd) Het kan niet. 3: Laat staan 1. 4 Hij zegt dat deze 4 aanmekaar zijn verbonden en komt met een basis van zijn theory over "flat land" die dus zoals ik net zei. niet klopt.
Niet iedereen is gelijk. Welke voet is van jou langer? Laatst aangepast door Zeespons : 11 August 2009 om 17:56 |
|||
![]() |
![]() |
#4 | ||||
Lid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ga een keer met mij "glaasje draaien". En als er daadwerkelijk dan iets gebeurt. Dan heb je me overtuigd. Oja, als ik jou was zou ik niet naar domino day gaan. Straks gooit die geest van je nog 1 van de steentjes om. Je gelooft het dus duidelijk niet. Eerder zei jij dat in jouw famillie nooit geesten gezien zijn? http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/...n_geesten.html Dat geesten zich ook in katholieke gezinnen vertonen, is hier dus terug te zien. Toevallig ging iemand die ik ken gisteren even naar de kerk, er was niemand. Hij ging zitten en naast zich in zijn rij hoorde hij een heel hard gebonk. Na 10 minuten gezocht te hebben vond hij nog steeds niks. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#5 | |||
Geen zin.wat isdit dan?
|
![]()
Zolang je hoopt op een goed einde zul je altijd geloven in dat soort mooie dingen. Zo mooi is het leven niet. Zal het nooit zijn.
Citaat:
Citaat:
1/3 van de Amerikanen gelooft in geesten. 1/4 van de Amerikanen zegt een geest gezien te hebben of in de aanwezigheid van een geest te hebben verkeerd. 1/3 van de Amerikanen gelooft in het bestaan van UFO's 1/5 Amerikanen in hekserij. Stel je hebt 100 amerikanen 33 amerikanen geloven dan in geesten 25 beweren er 1tje gezien te hebben. 33 gelooft in UFO's 20 in hekserij. dat zijn 111 gelovigen bijmekaar. dat betekend dat er 11 zijn die 2 dingen geloven. Aangezien er 25 beweren er 1tje gezien te hebben. kun je die van de 33 aftrekken. die er alleen in geloven. waardoor je er 8 bij overhoud. nu heb je in totaal 19 amerikanen van de 100 die in iedergeval in geesten geloofd en in of hekserij of UFO's Zijn die 19 mensen nu gek of niet? Naar mijn weten wel. Hekserij bestaat niet. En UFO's ook niet. (en dan hebben we het over vliegende schotels) (nog maar niet te zwijgen over het aantal Amerikanen dat in wereldvrede geloofd) Citaat:
Eerder aantal jaartjes TBS. Oja, ik heb gisteren glaasjedraaien geprobeert. En er gebeurde niks. Totaal niks.
Niet iedereen is gelijk. Welke voet is van jou langer? Laatst aangepast door Zeespons : 12 August 2009 om 16:52 |
|||
![]() |
![]() |
#6 |
Visitor Message Moderator
|
![]()
Hier scrolde ik net even overheen.
![]() Amerikanen zijn dom. Algemeen bekend.
#7 |
Lid
|
![]()
Ik kreeg vandaag een mail, en daar stond heel veel tekst in uit een pas verschenen boek, het maakt me echt heel bang:
Ik zal jullie enkele kleine details geven over de Waarschuwing […] Er zullen vuurbollen op de aarde neerkomen … 22 januari 2009 Ik ben God, Ik ben God Almachtig, God van Liefde, God van Barmhartigheid! Mijn kinderen! Mijn kleine kindertjes! Ik ben jullie nabij. Ik ben de Levende God. Ik weet dat jullie moe zijn en dat jullie enkele moeilijkheden gehad hebben. Maar dat is niet erg, dat zal niet blijven duren. Ik zal de Kracht van mijn Heilige Geest geven en jullie zullen opnieuw vertrekken, met Mij, uw Herder, vervuld van kracht en liefde. Ik ben God Alamachtig. Vanavond zal Ik jullie enkele kleine details geven over de Waarschuwing. Het zal een verschrikkelijke dag zijn, mijn kleine kindertjes, de lucht zal helemaal zwart worden, daarna rood. Er zullen vuurbollen op de aarde neerkomen. Ik ben het, God Almachtig die u dit zegt. Maar heb geen schrik, want Ik zal er zijn, met jullie, met jullie allen. Jullie hebben niets te vrezen, waar jullie ook zijn. Ik heb het al gezegd, waar jullie ook zijn, jullie zullen bidden. Dankzij jullie gebeden zullen jullie beschut zijn. Ik ben het, uw God Die u dit zegt. Er blijft u nog slechts heel weinig tijd om jullie voor te bereiden, heel weinig. Zo zijn er nog heel veel van zulke stukken, ik weet niet wat ik er van moet denken. |
![]() |