Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 6 May 2010, 16:00   #1
Baloe
Cool

Baloe's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Wortelbrood Bekijk Bericht
Haha ik mis hem hier ook even hoor. Ik geloof dat ze erg verliefd is, een maand al lang vind voor een relatie en hoopt dat wij ook ooit deze 'prins op het witte paard' tegen gaan komen. In iedereen aardig bedoeld, denk ik.
ik hoef geen prins

maar de topictitel: "liefde die je nooit zult vinden, als je niet oplet.." vind ik een beetje overdreven.. alsof zij het nu helemaal geweldig goed voor mekaar heeft, omdat ze nu een vriend heeft..blabla.. ze is gewoon verliefd..

Don't take it too seriously
Baloe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2010, 16:03   #2
taliejj1989
Lid

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Baloe Bekijk Bericht
ik hoef geen prins

maar de topictitel: "liefde die je nooit zult vinden, als je niet oplet.." vind ik een beetje overdreven.. alsof zij het nu helemaal geweldig goed voor mekaar heeft, omdat ze nu een vriend heeft..blabla.. ze is gewoon verliefd..
ik bedoelde het goed, ik heb een lieve vriend, en vindt een maand helemaal niet lang.. maar een maand wel als het zo goed gaat, na al die jaren, heb ik dat niet meer gehad.. dat ik wel tevreden ben.. wat ik nu heb, dat is niet slecht bedoeld, maar als jullie het niet leuk vinden, haal ik hem der wel weer af.. bedoelde het goed, misschien komen/ hebben jullie al een leuke relatie!
taliejj1989 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2010, 16:04   #3
Wortelbrood
Tietenlied?

Wortelbrood's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door taliejj1989 Bekijk Bericht
misschien komen/ hebben jullie al een leuke relatie!
Heb ik al!
Oud 6 May 2010, 16:05   #4
Baloe
Cool

Baloe's Avatar

Standaard

Citaat:
ik bedoelde het goed, ik heb een lieve vriend, en vindt een maand helemaal niet lang.. maar een maand wel als het zo goed gaat, na al die jaren, heb ik dat niet meer gehad.. dat ik wel tevreden ben.. wat ik nu heb, dat is niet slecht bedoeld, maar als jullie het niet leuk vinden, haal ik hem der wel weer af.. bedoelde het goed, misschien komen/ hebben jullie al een leuke relatie!
je hoeft m er niet af te halen, dat zeg ik niet.. maar let op hoe je iets zegt..
wat jij eigenlijk zegt is dat de mensen die vrijgezel zijn niet opletten ofzo? ik vind je verhaal gewoon wat vaag

Oud 6 May 2010, 16:06   #5
taliejj1989
Lid

Standaard

Citaat:
je hoeft m er niet af te halen, dat zeg ik niet.. maar let op hoe je iets zegt..
wat jij eigenlijk zegt is dat de mensen die vrijgezel zijn niet opletten ofzo? ik vind je verhaal gewoon wat vaag
ik heb het der een beetje verkeerd neer gezet, moet het anders neer zetten, bedoelde dat Jullie het moesten lezen, niet op letten, ging denk wat mis.. moet het der anders neer zetten ! sorry der voor !
Oud 6 May 2010, 16:09   #6
Baloe
Cool

Baloe's Avatar

Standaard

Citaat:
ik heb het der een beetje verkeerd neer gezet, moet het anders neer zetten, bedoelde dat Jullie het moesten lezen, niet op letten, ging denk wat mis.. moet het der anders neer zetten ! sorry der voor !
he?? dus als we jouw opletten zouden moeten veranderen in lezen, vind ik het helemaal krom klinken

Oud 6 May 2010, 16:10   #7
taliejj1989
Lid

Standaard

Citaat:
he?? dus als we jouw opletten zouden moeten veranderen in lezen, vind ik het helemaal krom klinken
neej moet heel wat anders staan, maar Ging even wat mis.. zou het zo wel even anders der neer zetten, of wat dan ook ging even wat mis, typte te snel, en nu zie ik de fout! sorry.
Antwoord

Berichting Regels