|
Computers & Internet Problemen met je computer, of weet je niet welke router nu te moeten installeren voor je breedbandje? Dit, en andere zaken vind je hier! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Super Lid
|
![]()
spaar dan nog 200 en haal een iPad?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
neen, dat kan ik moeilijk in me broekzak steken en in school muziek luisteren tijdens speeltijden duhh..
lol ik wil het specifiek voor tijdens de schooluren .. ik heb al een htc touch hd, nu wil ik gwn eens iets anders.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
SYoung, ik heb een mede geldpoepert voor je gevonden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
omfg..
lol omdat ik een htc heb en een iTouch ga kope heb ik veel geld?.. zal ik anders eens zegge wa ik nog heb?.. psp, laptop, htc, nintendo ds, ps3, flatscreen, xbox 360 kinect, wii.. dan heb ik het ook gehad... + call of duty black ops: gister gehaald in Tongeren lol ![]() ![]() ![]() ![]() maaareuhm, als ik die ipad in me boekentas steek, wed ik dat ie binnen de week is gestolen.. ik moet me rugzak ieders keer in de gang leggen, dus da is ook ni egt veilig lol iTouch is handiger |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
lol.. ik zorg altijd als ik wat koop, dat ik nog wat geld over heb.. dus als ik eens iets zie dat nieuw is dat ik dat dan ook kan kopen..
owja nog iets, ik spaar gewoon mijn zakgeld op... soms 20, soms 25 euro per week. hangt ervan af hoeveel me ouders verdienen.. OT: nog iemand leuke ervaringen wat ik met een iTouch kan doen? en hoezo gebruikt hij geld als brandhout, heeft hij ook veel gadgets? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Just Somebody :)
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
Behalve op die Apple dingen na dan ![]() ![]() Als ik hier allemaal ga zeggen wat ik allemaal heb, ben ik morgen nog steeds bezig ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Victorie. |
|
![]() |
![]() |