|
|||||||
| Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#32 | |
|
Guest
|
Citaat:
Ik denk niet dat mensen zelfmoord plegen om minder erge dingen of odat ze even pissig zijn.... Meestal plegen mensen zelfmoord om de problemen in hun leven... Ze denken dan dat dit de enige uitweg is. Die mensen zien de zin van het leven niet meer in. Je hebt wel gelijk dat mensen achteraf denken van ik ben blij dat ik nog leef. Maar als je het zo es bekijkt zie je ook wel dan mensen zelfmoord plegen om bijv. een relatie die is uitgegaan... Een goede vriend van mij heeft dat ook gedaan omdat z'n vriendin het had uitgemaakt ![]() Heb ik het heel moeilijk mee gehad. Je moet je leven niet beeindigen omdat je vriend/vriendin het heeft uitgemaakt..oke tis altijd wel kut als ze dat doen maar je hebt je hele leven voor je..en er zullen nog zat vriendjes en vriendinnen komen. Had ik ook tegen hem gezegd..maar hij geloofde er niet meer in..Ik heb hem het geprobeerd uit z'n hoofd te praten Ik dacht dat hij het niet meer wilde maar 'S avonds deed hij het nog...ik heb het zelfs zien gebeuren...ik stond buiten nog te praten met een andere goede vriend van hem.. ![]() Nja...Als mensen eenmaal zelfmoord willen plegen is het moeilijk om het ze uit hun hoofd te laten zetten.. |
|
|