|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#51 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Waarom niet? Ja het is zielig.. dus? |
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#53 |
Guest
|
![]()
als je geen respect hebt voor vegetariers, leg dan ook even uit waarom!
ik heb er wel respect voor. ik vind het knap en goed. mijn vriendin is vegetarier en ik vind het knap van haar. ik heb niet genoeg wilskracht etc. wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat er vroeger alleen dieren werden gedood als het nodig was en elk deel van het dier werd gebruikt. de vacht, het vlees etc. tegenwoordig is het zo dat er duizenden dieren worden gedood en we overdreven veel vlees eten, wat helemaal niet nodig is. restjes worden vaak gewoon weggegooid en veel vlees bederfd op een gegeven moment en gaat de vuilnisbak in. de mens dood teveel dan nodig is. dat is een feit. ikzelf eet gewoon vlees. ik eet nog het meeste vegetarisch, omdat mijn zus en vriendin dat zijn. vegetarisch is gewoon gezonder. geen/weinig vetten etc. ik vind vlees gewoon heel erg lekker en ik heb heel veel respect voor vegetariers. ik doe het hun niet na. well, hier stop ik. dit is wat ik vind en ik probeer niks goed te praten of wat dan ook. onderbouw je mening 's een keer mensen. dat is handiger en kom je niet zo dom over. ![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Guest
|
![]() Citaat:
En wie zegt dat planten geen gevoelens hebben. Volgens mij namelijk wel. Maar ja ik heb wel meer van die vage ideeen ![]() maar goed eh een vriendin van mij zegt dat ze vegetarier is omdat mensen officieel geen vleeseters zijn. Hehe wat op zich best wel dom is want officieel zijn we dat wel. Daarm hebben we ook de darmen die we hebben en daarom eten we al vlees sinds de prehistorie. WEHEHEHEEHH ik ben tegen vegetariers als het gaat om dat dieren zielig zijn of dat vlees slecht is voor mensen. maar tis wel ok. als je gewoon geen vlees lust of dat je tegen de vleesindustrie van nu bent. dan is het wel ok ![]() ![]() (en ja ik kom vandaag niet uitmijn woorden ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#55 |
Guest
|
![]()
[QUOTE]Originally posted by Zolena
whuhuh ![]() Ik vind het niet echt een argument om vegetarisch te worden. Daarom zei ik het.] |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
Laatst aangepast door A-Man : 14 March 2003 om 09:45 |
||
![]() |
![]() |
#57 | |
Guest
|
![]() Citaat:
toch?? in dat geval bedoelde ik dat ook te zeggen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#60 | |
Guest
|
![]() Citaat:
watis er nu sneu?? als je ook een beetje zou verklaren wat je bedoelt.... |
|
![]() |
![]() |
#61 | |
Guest
|
![]() Citaat:
a- Dat je je 'vriendin' zo zit te bespotten b- Dat je onder bepaalde voorwaarden 'tegen' vegetariers bent |
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Guest
|
![]() Citaat:
is het sneu als ik voorwaarden heb als ik ergens tegen of voor ben. Ik ben voor de doodstrag mits.... er aan een aantal voorwaarden wordt voldaan. Ik ben tegen dit mits. ik ben voor mits... DAT IS NIET SNEU DAT IS NORMAAL! En ik ben niet tegen vegetariers ik ben gewoon tegen hun rede. Als vegetariers als rede hebben dat ze de beestjes zielig vinden ben ik tegen vegetarisme jah. en nu heb ik nog steeds niet verklaard wat ik nou eigenlijk bedoel maar ja... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#65 | ||
Guest
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |