|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
bijna iedereen gebruikt die nu en ik zie met me stomme mac alleen maar codes... ik kan msn strax gaan weggooien, want dan gebruikt iedereen toch van die dingen
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
gelukkig heb ik er relatief weinig last van
![]() moet je je ouders overhalen de mac in te ruilen voor een pc ![]() of misschien helpt een windows emulator ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nerd
|
![]()
je gaat vaak on- en offline wat best irritant is
![]()
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
misschien is een msn look a like een idee, zoiets als trillian, dat werkt bijna het zelfde en der zit nog icq, oal, etc bij, misschien dat je daar minder problemen mee hebt
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
kleuren?
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Ik zie inderdaad wel codes staan ja, maar bij mij komt er geen kleurtje hoor?! (ik heb Windows Messenger, kan dat het probleem zijn?!)
|
![]() |
![]() |
#7 |
Nerd
|
![]()
een meisje die ik via een ander forum ken, zei ook iets over kleuren in haar naam.......en blijkbaar heeft t iets met de nieuwste versie van msn plus te maken (versie 2.0)
![]() |
#8 |
Lid
|
![]()
(@)9*4*8*12*(#)(236,066,232)Krientje(#)12*8 *4*9*(@)12
![]() is mijn naam tegenwoordig ![]() het ziet er echt wel gezellig uit hoor! en inderdaad, tis msn plus, hier te downen: http://msgplus.patchou.com als het goed is.
![]() |
#9 |
Nerd
|
![]()
maar wel bij vermelden dat t om de nieuwste versie gaat want ouder dan versie 2.0 ondersteunt die kleuren nie
![]()
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
met versie 3 kun je nog maar net bestandjes ontvangen en verzenden (wat ik dus nu niet kan met mijn 2.1) |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Nerd
|
![]()
ik heb t over msnplus, meid
![]()
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Nerd
|
![]()
weet ik, daar had ik t ook over
![]()
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
Ik heb msn plus maar gebruik die codes nooit!
|
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
Ik heb gewoon de normale MSN, geloof versie 3 of 4 ofzo...
Vraag me nog steeds af hoe dat MSNplus eruitziet, ga het niet downloaden ofzo (if it ain't broke, don't fix it) |
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
mja sinds msn+ 2.0 gebruikt iedereen t. Vind ik wel jammer, want toen t net bestond was ik 1 van de weinigen die t gebruikte en daarmee uniek
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Lid
|
![]()
Macintosh roelt meid.. Gelukkig heb ik maar een zo'n blaatschaap in mijn lijst met die gare kleurencodes.. En verder boeit t me ook niet zoveel.. Ze doen maar...
Overigens heb jij er ook last van dat je msn vaak uitspringt? Zou het dan toch aan de Mac liggen.. ![]() Mac OS X.2.4 trouwens hier..
![]() |
#21 |
Amanda
|
![]()
msn plus= breezer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Als het me meezit, word ik er 3/4 keer afgegooid en gaat het 2 keer vastzitten de laatste dagen wil hij iets van euhm.... nooit meer inloggen ?? ![]() dan staat er ( oh ja !was ik vergeten te zeggen : ) fout van type 1,2,3 of busfout en illegale instructie en dan loopt me comp. vast als jij daar ook last van hebt, ligt het dus nie aan mijn computer ! |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Lid
|
![]()
Nou. zo erg heb ik het tegenwoordig niet meer... Af en toe valt msn helemaal weg.. vroeger was het erger.. En met inloggen geeft hij bijna altijd de eerste keer niemand aan in mijn lijst.. moet ik opnieuw inloggen..
![]()
![]() |
#25 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |