|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
Bekijk resultaten enquête: Wat moet er nu gebeuren? | |||
Lijmpoging voor CDA-PvdA |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
CDA/VVD/D66 |
4 | 19,05% |
CDA/VVD/LPF |
5 | 23,81% |
Minderheidskabinet CDA/VVD |
0 | 0% |
Paars 3: PvdA/VVD/D66 |
4 | 19,05% |
Nieuwe verkiezingen |
7 | 33,33% |
Stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Lid
|
![]()
Ik zou het werkelijk niet weten.
PvdA en CDA liggen momenteel zover uit elkaar dat ik dat onmogelijk acht... D'66 heeft nu twee verkiezingen op rij hard verloren, en zal naar mijn mening zeker niet in een nieuw kabinet stappen.. Blijft voor mij over een CDA-VVD-LPF-kabinet over, wat inhoudt dat we een half jaar nodeloos zonder regering hebben gezeten. Daarbij heeft Balkenende zich alweer onbetrouwbaar en ongeloofwaardig getoond. Voor de verkiezingen noemde hij een kabinet met de LPF volstrekt ongeloofwaardig. Er hebben zich geen veranderingen in de LPF voorgedaan, dus het argument dat Balkenende aandraagt dat de LPF nu wel een betrouwbare regeringspartner is, is volstrekte onzin. Maar Balkenende heeft in mijn optiek al enkele malen aangetoond ongeloofwaardig en onbetrouwbaar te zijn, dus verwacht ik een LPF-CDA-VVD2... Maar daar sta ik dus persoonlijk absoluut niet achter... ![]() Nieuwe verkiezingen zijn naar mijn mening trouwens een rampscenario, in dat geval heeft absoluut niemand meer vertrouwen en interesse meer in de politiek. Alle interesse die dankzij het Piminisme is ontstaan onder de minder begaafden in onze samenleving ( ![]() ![]()