|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#1 |
|
Guest
|
Net weer 2 en een halfuur gitaar zitten spelen. Heb 2 albums van Rammstein alle nummers gespeelt. Ging aardig goed dacht ik zo, maar nog even oefenen.
Vanmiddag was Jochmmm hier en toen hebben we ook 2 uur gitaar gespeeld. Dus vandaag (tot nu tot) 4 en een halfuur gespeeld ![]() Heerlijk heerlijk is dat. Heb alleen last van me pols, maar goed, gaat wel over! Owjah......
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
|
(jammer dat der geen handjes aan allebei de kanten zitten)
|
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
wow...mijn remote viewing sessies werpen vruchten af...of is stapper gewoon zoi voorspelbaar?
![]() ohja dit keer ten minste een poging to grappig zijn ipv een poging to serieus ![]() uhm ja wat zal ik on topic zeggen..niet veel behalve dat ik je de rotirsche vraag stel "was het leuk?" |
|
|
|
#4 | |
|
Banned
|
Citaat:
Was het het waard om geld te investeren in de gebruikskosten van zo een gitaar en tijddoding en het laten verhongeren van 3 Afrikaanse gezinnen? |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Guest
|
Citaat:
Om positieve energie te hebben, en te kunnen overgeven moet jezelf positief en gelukkig zijn. Gitaar spelen is een uitlaat klep, en heel erg leuk om te doen. Ik word er erg vrolijk en gelukkig van, ook door het zien van de gitaar zelf al. Het feit dat ik gelukkig ben maakt mij in staat om anderen beter te kunnen helpen (iets wat erg belangerijk is ook voor mijn opleiding). Dus ja, het hebben van mijn gitaren en andere spullen is een nuttige geldbesteding geweest
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Trots van het noorden.
|
Citaat:
:respect:
|
|
|
|
#7 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Trots van het noorden.
|
Citaat:
|
|
|
|
#9 |
|
Bianca
|
ik speel saxofoon maar dat hou je geen 4 uur vol, das wel heel vel lucht
|
|
|
#10 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Bianca
|
Citaat:
Hou er wel van om mn buurman te treiteren met mn getetter, hij houdt er namelijk niet zo van, nu valt het gelukkig mee maar altijd van die opmerkingen: ja, ze heeft ook wel genoeg geoefend!Sukkel
|
|
|
|
#13 | |
|
Guest
|
Citaat:
maar wel blokfluit!
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Guest
|
Citaat:
ik wou dat ik ook muzikaal was ik luister daarin tegen wel heel veel muziek |
|
|
|
|
#15 |
|
Trots van het noorden.
|
pak een gitaar op doe er moeite voor en je zult iets heel moois ontdekken
|
|
|
#16 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Trots van het noorden.
|
Citaat:
|
|
|
|
#18 |
|
Guest
|
Heb er nog weer een uur bij op zitten...
Ole, 5 en een half uur gitaar gespeeld... zo door blijven gaan en dan wordt het misschien nog wat ![]() En ook nog een uurtje getrommeld (djembe), oefenen oefenen... heeeerlijk is dat zeg
|
|