Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 15 June 2003, 15:01   #25
Liekjuh
Guest

Standaard

okee mijn grootste blunder die nu ff zo in me opkomt...ik maak veel blunders...

nou ik lag eerst lekker de badderen en toen moest ik opeens naar de wc. toen hadde we nog geen wc in de badkamer dus ik moest uit de badkamer. de wc die was toen meteen naast de badkamer, er zat nog geen meter tussen. ik kon nergens een badjas vinden, dus ik dacht, nou ik kan wel ff zo snel naar de wc, dat kleine stukje...maar het op dat moment toen ik de badkamer uit wou lopen kwam mijn buurjongen binnen om de krant te ruilen en toen was ik ook nog zo stom om gewoon te blijven staan en vrolijk 'hoi' te zeggen...ik schaamde me daarna echt rot! toen was ik een jaar of 14 ofzo, dan is het al helemaal een ramp...daarna kwam die buurtjongen ook niet vaak meer de krant ruilen

okee nog een andere blunder....
ik was 11 en voor de eerste keer ongesteld. ik gebruikte nog gewoon maandverband toen. ik was op school en moest dus een nieuwe in doen. maar hij zat zo erg vast geplakt dat ik hem niet los kreerg. en toen rukte ik er 1x heel hard aan en toen trok ik me onderbroek ook stuk...en zat een heel groot gat in...en wat ik toen deed? ik plakte hem dicht met maandverband...en daarna ging ik dus meteen naar huis toe...
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels