|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 | |
.
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
jocking
|
![]()
gelukkig zie ik weer een steigende lijn voor wiskunde
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
je komt er wel
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Hier was er al ene van op examen-forum
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
.
|
![]()
dus?
![]() ![]()
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Wiskunde 1: 6
Computersystemen: 7 Ontwerp Gericht Onderwijs 1.2: 9 Automatentheorie en formele talen: 9 Ontwerp van algoritmen 1: 8 Computersystemen, deel A: 4.3 Informatiesysteemontwikkeling: 7 Ontwerp Gericht Onderwijs 1.1: VO Programmarealisatie 1: 8 Schakeltechniek: 6 Logica en verzamelingenleer: 9 Ethiek en Recht: 6 |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Muziek: 8
Informatica: 7 Beeldende Vorming: 7 Wiskunde: 6 Nederlands: 6 Aardrijkskunde: 6 Natuurkunde: 6 Scheikunde: 6 Duits: 6 Frans: 5 Engels: 5 Gosdienst: 5 Geschiedenis: 5 ![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
nederlands: 8
literatuur: 8 duits 1: 8 ckv1: 8 italiaans: 8 kunsteducatie: 8 geschiedenis: 7 frans 1 : 7 ckv 3 muziek: 7 economie 1,2 : 7 lo1: 7 muziek+: 7 engels: 6 anw: 6 wiskunde: 5 |
![]() |
![]() |
#10 |
Lid
|
![]()
ik heb um nog niet... Moet nog 4 proefwerken maken
![]()
![]() |
#11 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
engels 5
frans 5 duits 5 maatschappijleer 6 glo 6 wiskunde b12 6 natuurkunde12 7 scheikunde12 7 informatica 7 nederlands 7 ckv V economie 7 gym 8 zoiets als ik geen vakken ben vergeten, maar die zijn dan een 7 ![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Lid
|
![]()
mogen jullie met 3 of 4 vijfen nog over?? wij niet....
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
of als je een 3 hebt en je heeeeeeeel goed kan slijmen... |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
Multie Culture Vorming: 9
Werk Veld Orientatie: 9 Orientatie op de informatie analyse: 9 Installatie Software 9 Engels: 8 Helpdesk: 8 Installatie Hardware: 7 Nederlands: 7 Organistatie beheer netwerken: 7 Datacomunicatie: 7 Kantoorautomatisering: 7 OBI (weet niet waar voor het staat): 6 Bedrijfs Orientatie: vrijstelling uitslag, geslaagd |
![]() |
![]() |
#17 |
Trots van het noorden.
|
![]()
voor elk vak een 6 behalve voor engels daar had ik een 9 op
![]() ![]()
![]() |
#18 |
veteraan
|
![]()
Nederlands 6
Frans 7 Duits 7 Engels 8 Geschiedenis 6 ANW 7 Maatschappijleer 6 lichamelijke opvoeding voldoende letterkunde 8 CKV1 voldoende Wiskunde B1,2 4 Natuurkunde 1 5 Scheikunde 1 5 Biologie 1,2 6 Profielwerkstuk datacommunicatie snelheid : voldoende
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
nederlands 5
engels 5 duits 1,2 5 frans 1 6 wiskunde a1 5 economie 1 5 handvaardigheid 4 algemene natuurwetenschappen 4 maatschappijleer 6 lichamelijke opvoeding v(oldoende) culturele en kunstzinnige vorming v(oldoende) Informatica o(nvoldoende) |
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
Alles voldoende (cijfers kan ik niet zo 123 opdreunen)
behalve inkoop algemeen.. Daar heb ik een 42 voor ![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
Wiskunde A1,2 6
Economie 1,2 7 Engels 7 Duits1,2 7 Nederlands 8 Aardrijkskunde 8 geschiedenis 8 ANW 7 CKV Goed Maatschappijleer 8 Duits 1 7 Frans 1 8 Geschiedenis1 7 Profiewerkstuk "Slag om Arnhem" Goed ![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Guest
|
![]() Citaat:
bij ons mag je 2 5-en hebbe of een 4 |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Lid
|
![]() ![]() ![]() Code:
Elementair privaatrecht: deeltoets 1 31-okt-2002 5.6 Elementair privaatrecht: deeltoets 2 07-jan-2003 4.5 Elementair privaatrecht: deeltoets 3 19-mrt-2003 6.2 Elementair privaatrecht: deeltoets 4 04-jun-2003 5.7 Elementair strafrecht: deeltoets 1 10-jan-2003 4.9 Elementair strafrecht: paper 16-jun-2003 5.5 Elementair strafrecht: deeltoets 2 ?? juni: cijfer nog niet bekend (minimaal 5,9 nodig om het vak te halen) Encyclopedie v.h. recht: deeltoets 1 04-nov-2002 7.0 Encyclopedie v.h. recht: deeltoets 2 08-jan-2003 6.5 Europese rechtsgeschiedenis A 17-jan-2003 3.5 Inl. tot de rechtswetenschap A: toets 1 04-nov-2002 7.0 Inleiding Intern. en Europees recht 15-jan-2003 6.5 Inleiding recht en management 28-mrt-2003 7.5 Inleiding tot de rechtswetenschap B 26-mrt-2003 6.0 Staatsrecht A 08-nov-2002 6.0
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
Goed, ik zal m dan ook wel neerzetten
![]() Marktonderzoek Theorie: 7 Wintersportgids: 8 Imago-Onderzoek: 7 Groepsprocers: 9 Portfolio 1: 9 Tactisch Marketingplan Praktijk: 6 Tactisch Marketingplan Theorie: 6 Engels Argumenteren: 6 Duits: 7 Portfolio 2: Nog nie bekend ![]() CRM Verkooptraining: 7 CRM ICT: 7 CRM Plan: 7 CRM Theorie: ![]() Marketing Communicatieplan: 7 Duits 2: 7 Global Advertising: ![]() Marketing Communicatie theorie: ![]() Uit eerste jaar: Marketing 1: 7 Meso/Macro/Communicatie: 6 Dienstenmarketing en Management Theorie: 9 ![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |