|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
+ einde van de week weer zwemmen
![]() +ik heb de nieuwe datums janse bagge! +ik daar heen gaan +ik daar heel blij over zijn +ik over presies 7daagjes op kamp ga met kleine kindjes! -ik jullie dan 2.5 week niet zie ![]() -ik dan ook geen pc heb +maar wel telefoon! +ik dan me niet verveel - ik geen vieze liedjes meer mag draaien van me moeder - me buren zijn komen klagen over de geluidoverlast ![]() + ik nu de cd speler nóg harder zet -ik geen drinken meer heb dus strakkies naar de aldi moet waar ze gisteren ook al geen aardbeitjes hadden ![]() +ik vanacht redelijk goed heb geslapen - ik vanmorgen zo als altijd een ochtendhumeur had -dat ik zo moet gaan strijken -dat ik eigenlijk ook mijn kamer zou moeten opruimen +ik eens ga kijken voor een leukere bikini + ik blij ben dat de meisjes uit me klas gister niet te veel gezien hebben ![]() -'t water vreselijk koud was - ik geld moet afhalen voor kamp want anders geen bier +ik me verjaardags centje nog op me bankrekening moet zetten zodat ik die niet uitgeef + mijn pc zo goed als gemaakt is -alleen mijn moeders boekhouding naar de haaien is -omdat ik sneller kan typen deze helemaal opnieuw kan gaan typen +'t hier in huis lekker koel is +ik de foto's zaterdag ga ophalen denk ik |
![]() |