|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
|
dees is ook wel kewl
Ail ou radis? --- Are you ready? Debile --- The bill Mords mon nez --- More money On le donne a ces connes --- Hold on a second Toute ta queue traîne --- To take a train Qu'on gratte tous les jeunes! --- Congratulations! Marie qui se masse --- Merry Christmas Oui Arlette --- We are late Mais dîne Franz --- Made in France Il se pique Germaine --- He speaks German Ahmed a l'goût de tripes --- I made a good trip Youssef vole ma femme au lit --- You saved all my family Sale teint de pépère --- Salt and pepper Six tonnes de chair --- Sit on the chair Dix nourrices raidies --- Dinner is ready Les slips tout gais serrent --- Let's sleep together Guy vomit sous mon nez --- Give me some money Ame coquine --- I'm cooking Délicate et saine --- Delicatessen Deux bouts de chair --- The butcher Saintes salopes --- Thanks a lot Varices de grosseur --- Where is the grocer? C'est que ça pèle --- Sex appeal Ma queue perd son alcool --- Make a personal call |
|