|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
woejj we verzinnen altijd wel weer wat leuks
![]() toen paps en mams 12,5 jaar getrouwd waren heb ik samen met mijn zusje en een oom en tantes Ruby Tuesday en Dromen zijn Bedrog gespeelt ![]() en omdat we ons toen verveelden ook nog een improvistatie actie gehouden.. mijn halfbroers op de achtergrond *pom*pom*pom* en wij toen een dansje ofzo met een liedje? geweldig iig ![]() en met de bruiloft van mijn oudste halbroer hebben mijn zusje, mn andere halfbroer, zijn vrouw en ik ook een actie uitgehaald ![]() sjonnies gedaan ofzo.. met oversized hawaii blousen en zo'n uber grote clownsbril op ![]() ![]() en toen ik heel klein was met mijn zusje ook iets gedaan voor opa en oma.. ballet voorstelling ![]() ![]() ![]() en vroeger als we ons verveelden gingen we (nichtjes zusje en ik ofzo) altijd modeshows lopen met jassen die we uit de garderobe haalden ![]() *zucht* ja .. leuke herinneringen ![]() Laatst aangepast door AmbyPur : 27 August 2003 om 10:35 |
![]() |
![]() |