|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Je kent het wel..
Als je door de stad loopt... ![]() Dan willen mensen van Greenpeace, NRC Handelsblad, de Volkskrant of ene vage CD-club je dingen aansmeren... ![]() ![]() ![]() "Meneerrrrrrr... een volkskrantje voor U?" "Meneer! Heeft U even tijd voor Greenpeace?" "Meneer! Ben u al lid van de CD-club?" Flikker toch op man... ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
ik wil me graag inschrijven voor de cd club, stuur het maar naar H. B. Gijs
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
best irritant jah!
|
![]() |
![]() |
#4 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
dan loop ik altijd gewoon door, behalve als het wel een leuk meisje is heb ik ineens wel tijd om te luisteren
![]() maar dan vragen ze hoe oud je bent, zeg ik 17... krijg ik als antwoord dat je dan 18 moet zijn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
vraagt zo'n lekker mokkel.. "mag ik je wat vragen?" moet je antwoorden met: "nooouwww.. alleen als je me telefoonnummer wilt... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Ere lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst aangepast door joeyB : 29 August 2003 om 17:33 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]()
op het moment dat ze op me afstappen doe ik het volgende:
* kijk hem/haar indringend aan * haal mijn gsm uit m'n broekzak * wijs er duidelijk naar * kijk nogmaals indringend aan * doe mijn telefoon aan mijn oor zij draaien zich om en kijken nog 1x naar mij.. * op dat moment doe ik mijn foon in m'n zak en haal suf mijn schouders op.. dan vinden ze je niet liev.. ![]()
![]() |
#9 |
. plop .
|
![]()
Ik negeer ze altijd! En soms vul ik nog wel eens een enquetetje in
![]()