Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 3 September 2003, 20:34   #51
Plankje
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Jamiel
nee die van half 8

-edit- wel in cinestar
als je in de film van 2uur had gezeten, zat je bij mo en ik in de zaal
  Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2003, 20:50   #52
The6thgate
Lid

The6thgate's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Plankje
als je in de film van 2uur had gezeten, zat je bij mo en ik in de zaal
2 uur zit je dan niet bij al die kleine rotkinderen in de zaal? *voelt inkoppertje
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2003, 21:47   #53
AmbyPur
Lid

Standaard

DOE ES LIEV!
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2003, 21:48   #54
Forza
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by AmbyPur
DOE ES LIEV!

doe es gek
hou je *nker bek
  Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2003, 21:56   #55
Arie-Kanarie
Guest

Standaard

Krijg aids
  Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2003, 22:20   #56
Plankje
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by The6thgate
2 uur zit je dan niet bij al die kleine rotkinderen in de zaal? *voelt inkoppertje
kun je nou nooit eens die kutopmerkingen voor je houden
  Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2003, 22:25   #57
The Phit
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Arie-Kanarie
Krijg aids
Aids in je speekselklier
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 08:13   #58
Stevie
Lid

Stevie's Avatar

Standaard

Citaat:
erm twas gewoon een vraag van hem
Oud 4 September 2003, 08:16   #59
Headliner
Slechtst Geklede Forummer

Standaard

Citaat:

kun jij nou nooit eens normaal een antwoord geven?

trouwens, remco... volgens mij zat jij ook om 2 uur ofzo naar pirates te kijken
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 10:00   #60
Jamiel
Guest

Standaard

Citaat:
@ Plankje: Wiehie , geinig

@ Remco: er werd om je legitimatiebewijs gevraagd dusse
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 11:40   #61
LoeLoe

LoeLoe's Avatar

Standaard

Ow bij ons zei die vrouw alleen: Jullie zijn toch wel alle 3 18 he

Oud 4 September 2003, 13:14   #62
The6thgate
Lid

The6thgate's Avatar

Standaard

Citaat:
kutopmerkingen
waar k zie niks
Oud 4 September 2003, 13:28   #63
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by BlueWolf
Dit is aan de bar, hier kan je losjes praten over ALLES wat je invalt, als loeloe hier wil melden dat ze naar die film gekeken heeft dan is dat haar goed recht.
Als ik hier een topic maak over dat club brugge gewonnen heeft ga je die dan ook sluiten ?
Ik stel voor dat je dat maar ff niet doet, en eigenlijk hoort dat toch ook in sport niet dan.

Dikke lol, toen die Bananaqueen een topic maakte van "yeaah *blij is* kampioen!!" en Ar-Tuur die verplaatste naar ADB (waar hij gezien het niveau thuis hoort) stond LoeLoe op haar achterste benen omdat dat wel in Sport thuis hoorde?

Meten met twee maten noem ik dat...

Maar over deze film is dus al een topic over elders, dus het lijkt mij dat het daar thuis hoort... LoeLoe meldt namelijk niet alleen dat ze er heen is geweest, ze geeft ook een inhoudelijke mening over die film. Anders sluiten we het film, tv en radio-forum maar, huh?

Het argument dat LoeLoe aanbrengt dat daar geen hond komt raakt natuurlijk kant noch wal.
Oud 4 September 2003, 13:35   #64
The6thgate
Lid

The6thgate's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie

Het argument dat LoeLoe aanbrengt dat daar geen hond komt raakt natuurlijk kant noch wal.
net zoals iets op Adb zetten wat in school thuis hoort omdat het hier sneller word gelezen...
Oud 4 September 2003, 13:36   #65
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
net zoals iets op Adb zetten wat in school thuis hoort omdat het hier sneller word gelezen...
Eeuhm... ja... alleen snap ik die link niet helemaal..
Oud 4 September 2003, 13:37   #66
The6thgate
Lid

The6thgate's Avatar

Standaard

Citaat:
Eeuhm... ja... alleen snap ik die link niet helemaal..
dat mocht toen ook niet
Oud 4 September 2003, 13:39   #67
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
dat mocht toen ook niet
Kan ik het me niet herinneren...

link
Oud 4 September 2003, 13:43   #68
The6thgate
Lid

The6thgate's Avatar

Standaard

Citaat:
link
jah tis al n aardig tijdje terug dus weenie precies welk topic het nou was
zijn vast nog wel mensen die het weten
Oud 4 September 2003, 14:18   #69
Nightwolf
Nerd

Nightwolf's Avatar

Standaard

Citaat:
LoeLoe meldt namelijk niet alleen dat ze er heen is geweest, ze geeft ook een inhoudelijke mening over die film.
en DAAR doelde ik dus op....ze zegt wat ze van die film vond en verder vertelt ze niks over wat ze heeft gedaan die dag.....sorry hoor, maar dat kan je dan beter in t topic zeggen wat ik toen heb gemaakt wat over die film ging. ik snap werkelijk niet wrom ze dat zelf niet in ziet en van BW al helemaal niet
Oud 4 September 2003, 14:39   #70
LoeLoe

LoeLoe's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
en DAAR doelde ik dus op....ze zegt wat ze van die film vond en verder vertelt ze niks over wat ze heeft gedaan die dag.....sorry hoor, maar dat kan je dan beter in t topic zeggen wat ik toen heb gemaakt wat over die film ging. ik snap werkelijk niet wrom ze dat zelf niet in ziet en van BW al helemaal niet
Hmm jijzelf doet precies hetzelfde dus ik vraag me af waarom je nou over mij loopt te mieren
Oud 4 September 2003, 14:42   #71
LoeLoe

LoeLoe's Avatar

Standaard

Citaat:
Dikke lol, toen die Bananaqueen een topic maakte van "yeaah *blij is* kampioen!!" en Ar-Tuur die verplaatste naar ADB (waar hij gezien het niveau thuis hoort) stond LoeLoe op haar achterste benen omdat dat wel in Sport thuis hoorde?

Meten met twee maten noem ik dat...

Maar over deze film is dus al een topic over elders, dus het lijkt mij dat het daar thuis hoort... LoeLoe meldt namelijk niet alleen dat ze er heen is geweest, ze geeft ook een inhoudelijke mening over die film. Anders sluiten we het film, tv en radio-forum maar, huh?

Toen was er idd een hele rel want ik moest en zou alle topics neerzetten waar ze thuishoorden (sporttopics in sport, schooltopics in school blabla). Nou goed toen kreeg k op me klungels van een paar van jullie omdat het toch meer voor ADB was. Nu doe ik dus met mijn topic wat jullie toendertijd van me verlangden (topic hoort meer thuis in ADB) en zeg je dat ie bij het juiste forum moet.

Meten met twee maten...denk dat jullie daar zelf ook een beetje naartoe gewerkt hebben dan

(Niet om iemand aan te vallen ofzo..maar wat we ook doen...we doen het NOOIT (of bijna nooit) goed. Ik heb wel meer voorbeelden (die misschien niet zozeer met dit topic te maken hebben) waarbij het is voorgekomen en warabij ook weer duidelijk naar voren kwam: wat we ook doen, het is nooit goed want altijd is er weer iemand die vindt dat het anders moet....

Tjah dan krijg je dit soort situaties dus.
Oud 4 September 2003, 14:47   #72
Nightwolf
Nerd

Nightwolf's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Hmm jijzelf doet precies hetzelfde dus ik vraag me af waarom je nou over mij loopt te mieren
wat doe ik ook? mijn topic over die film staat in TV en Radio als je dat bedoelt
Oud 4 September 2003, 15:46   #73
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Toen was er idd een hele rel want ik moest en zou alle topics neerzetten waar ze thuishoorden (sporttopics in sport, schooltopics in school blabla). Nou goed toen kreeg k op me klungels van een paar van jullie omdat het toch meer voor ADB was. Nu doe ik dus met mijn topic wat jullie toendertijd van me verlangden (topic hoort meer thuis in ADB) en zeg je dat ie bij het juiste forum moet.

Meten met twee maten...denk dat jullie daar zelf ook een beetje naartoe gewerkt hebben dan

(Niet om iemand aan te vallen ofzo..maar wat we ook doen...we doen het NOOIT (of bijna nooit) goed. Ik heb wel meer voorbeelden (die misschien niet zozeer met dit topic te maken hebben) waarbij het is voorgekomen en warabij ook weer duidelijk naar voren kwam: wat we ook doen, het is nooit goed want altijd is er weer iemand die vindt dat het anders moet....

Tjah dan krijg je dit soort situaties dus.
Ik vind het vooral opvallend dat jij toen zo moeilijk deed over een topic zonder inhoud met een link naar sport, terwijl je nu moeilijk doet over een topic waarin je enigzins je mening geeft over een film.... Dat vind ik idd meten met twee maten..

Kijk, als je die lijn doortrekt, dan dien je dit ook in film, radio en tv te zetten... Waar je sowieso wat meer over de film had kunnen zetten met argumenten en dergelijke... Begint dat forum ook wat meer te leven, huh? Kun jij ook niet meer zeggen dat je het maar hier plaatst, omdat daar geen man reageert....

In feite is dit gewoon te nietszeggend om over te discussieren, maar de manier waarop jij (vooral) en Nightwolf (in mindere mate) hier de discussie aangaan met elkaar, geeft al weer aan dat er een hoop fout zit bij ll.com. Zowel op user-niveau als in de staff...

Want zeg eens eerlijk, houden jullie je bezig met een uniforme regelgeving? Waarin sfeerverziekers en dergelijke echt aangepakt worden? Waarbij in de serieuze fora serieus gemod wordt?
Oud 4 September 2003, 19:07   #74
LoeLoe

LoeLoe's Avatar

Standaard

Citaat:

Want zeg eens eerlijk, houden jullie je bezig met een uniforme regelgeving? Waarin sfeerverziekers en dergelijke echt aangepakt worden? Waarbij in de serieuze fora serieus gemod wordt?
Serieuze fora bemoei ik me een eerste instantie niet echt mee. Natuurlijk kijk ik wel of er dingen staan die er niet horen of iets dergelijks.

Wat betreft sfeerverziekers en het aanpakken ervan. Hier is al zoooooooolang een discussie over in staff. Dus dat is in principe wel het gesprek van de dag, maar ook weer een gesprek waar geen einde aan lijkt te komen doordat men het niet altijd met elkaar eens is, dus jah wat doen we dan. Net zolang praten totdat we der WEL uit komen.

Sfeerverziekers laat ik trouwens veelal over aan KK en BW, zij kunnen dat veel beter dan mij. Tuurlijk laat ik wel horen van: jah die en die, daar moerten we eens naar kijken. Maar uitdelen van straffen en dergelijke laat ik aan hen over.

Jezus waarom loop ik me eigenlijk te verantwoorden tegen jullie vraag ik mezelf af
Oud 4 September 2003, 20:20   #75
PFP
Guest

Standaard

bla bla bla
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels