|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#11 |
|
|
Liefste forummer : Linnea, Rijntje, Plankje, Dimas, Koelkast, Blue Wolf, 0Vera..pfff zoveel Knapste forummer : Die hou ik voor mezelf ![]() Beruchtste forummer : Bartje Grappigste forummer : Funfair, DarkAngel Meest sexy forummer : Dunno..zoveel mooie mensen hier Meest naïeve forummer : Helena Intelligentste forummer : Fade of Light Forummer die een ban mag krijgen van je : Mensen die telkens de grenzen op lopen te zoeken Forummer die terug geunbanned moet worden : Weet niet eens wie der allemaal geband zijn Meest tactloze forummer : Dunno Best postende forummer : Zoveel mensen Forummer die echt eens een leven moet zoeken : Forza Forummer die je echt eens wil meeten : Iedereen die ik nog niet gezien heb Forummer die het meeste woede opwekt : Niemand Forummer waar je het best mee om kan : Rijntje, Linnea en 0Vera Forummer waar je het minst best mee om kan : Bart denk ik [/B][/QUOTE]